Η startup TheFind ιδρύθηκε το 2006 στην Καλιφόρνια, παρουσιάζοντας μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που είναι επικεντρωμένη στην αναζήτηση αγορών λιανικής πώλησης, κάτι που ενδιαφέρει τους περισσότερους τυπικούς χρήστες του Διαδικτύου.
Ορισμένοι από τους ανταγωνιστές της ΤheFind περιλαμβάνουν την PopSugar ένα δίκτυο που ανήκει στην ShopStyle, τη Fancy.com, και όλο και περισσότερο το Pinterest που αρχίζει να μεγαλώνει τα κανάλια του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η ΤheFind προώθησε επίσης σε μεγάλο βαθμό μια νέα στρατηγική για κινητά κατά τα τελευταία λίγα χρόνια, ακολουθώντας τις τάσεις των αγοραστών που δείχνουν αυξανόμενες αγορές από smartphones και tablets.
Λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση των εσόδων του Facebook και την εξάρτηση του κοινωνικού δικτύου από τα κινητά με βάση τις τελευταίες εκθέσεις για τα κέρδη του, το ήθος της ΤheFind ταιριάζει ακριβώς με τις αξίες του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου.
Έτσι η ομάδα του ΤheFind επιβεβαίωσε τη συγχώνευση της εταιρείας με το Facebook, με μια δημοσίευση στο blog τους, την Παρασκευή. Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν έχουν αποκαλυφθεί μέχρι σήμερα.
Δεν είναι ακόμα σαφές εάν όλοι οι εργαζόμενοι στο TheFind θα εργαστούν στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου.
Στο υπόμνημα της εταιρείας αναφέρεται ότι μόνο “τα βασικά μέλη της ομάδας μας θα ενωθούν με το Facebook.”
Σε σύγκριση με ορισμένες από τις προηγούμενες (πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων) αγορές του Facebook όπως με το Whatsapp και το Instagram, η αγορά της ΤheFind αντανακλά μια πολύ πιο εξειδικευμένη κίνηση που δεν αποσκοπεί στην ανεύρεση περισσοτέρων χρηστών.
Η εταιρεία TheFind θα πρέπει να σταματήσει την αυτόνομη μηχανή αναζήτησης κατά τις προσεχείς εβδομάδες.