Το Facebook θέλει να σταματήσει το clickbait. Μετά από μια κίνηση για τον περιορισμό της εξάπλωσης τέτοιων άρθρων, το Facebook τώρα θέλει να προχωρήσει ένα βήμα παρακάτω.
Πέρυσι, το Facebook ανήγγειλε ότι θα προσπαθήσει να περιορίσει τη διάδοση των clickbait δημοσιεύσεων, φτάνοντας μέχρι τον αποκλεισμό των εκδοτών που χρησιμοποιούν αυτή την τακτική για να ξεγελάσουν μέλη του κοινωνικού δικτύου κερδίζοντας clicks. Σήμερα η εταιρεία δήλωσε ότι θα αρχίσει να στοχεύει τα clickbait σε μεμονωμένο επίπεδο, αντί να αναλύει μαζικά τις δημοσιεύσεις μιας σελίδας.
Συγκεκριμένα, το Facebook θα αρχίσει να ελέγχει αν ένας τίτλος παρακρατεί πληροφορίες ή αν υπερβάλλει.
“Οι άνθρωποι μας λένε ότι δεν τους αρέσουν ιστορίες που είναι παραπλανητικές, συγκλονιστικές ή spammy”, αναφέρει ο τεχνικός του Facebook Arun Babu, και ο Jordan Zhang σε μια δημοσίευση.
“Αυτό περιλαμβάνει επικεφαλίδες clickbait που έχουν σχεδιαστεί για να προσελκύουν την προσοχή και να προσελκύουν επισκέπτες για να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο. Σε μια προσπάθεια να υποστηρίξουμε την κοινότητα, δουλεύουμε στο πως μπορούμε να καθορίσουμε ποιες ιστορίες θα μπορούσαν να έχουν τίτλους clickbait, ώστε να μπορούμε να τις εμφανίζουμε λιγότερο συχνά.”
Επιπλέον, το Facebook σκοπεύει επίσης να κάνει περισσότερα για την καταπολέμηση αυτού του είδους άρθρων σε άλλες γλώσσες, και όχι μόνο στα αγγλικά.
Σύμφωνα με τους προγραμματιστές της εταιρείας, το Facebook θα εξετάζει τίτλους προσπαθώντας να ανιχνεύσει clickbait. Θα αναλύει τα πάντα ξεχωριστά, και εάν ο τίτλος υπερβάλλει για τις λεπτομέρειες μιας ιστορίας ή αποκρύπτει πληροφορίες, το άρθρο θα περιορίζεται.
Η νέα απόφαση είναι σύμφωνη με την αλλαγή πολιτικής της εταιρείας, που όπως φαίνεται τους τελευταίους μήνες προσπαθεί να καθαρίσει το κοινωνικό δίκτυο από άρθρα clickbait και ψεύτικα νέα.