Fake News με την χρήση AI: Όταν η CIA αφήνει πίσω τους κατασκόπους

Fake News με AI παρακαλώ: Οι κατάσκοποι θα είναι σύντομα μια ιστορία από το παρελθόν και η CIA φαίνεται το γνωρίζει. Η Dawn Meyerriecks, αναπληρώτρια διευθύντρια για την τεχνολογική ανάπτυξη της Υπηρεσίας, δήλωσε πρόσφατα σε μια διάσκεψη που πραγματοποιήθηκε στη Φλόριντα ότι η CIA προσαρμόζεται σε ένα νέο τοπίο όπου ο πρωταρχικός αντίπαλός της είναι τα μηχανήματα και όχι οι ξένοι πράκτορες.

Η Meyerriecks, μιλώντας στο CNN μετά τη διάσκεψη, ανέφερε ότι πολλές χώρες χρησιμοποιούν το AI για να εντοπίζουν πράκτορες του εχθρού εδώ και χρόνια. Fake News
Συνέχισε να εξηγεί τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι σημερινοί κατάσκοποι της CIA όταν προσπαθούν να ζήσουν κάτω από μια κεκαλυμμένη ταυτότητα στην εποχή της ψηφιακής παρακολούθησης και των κοινωνικών δικτύων, υποδεικνύοντας ότι ο σύγχρονος κόσμος γίνεται ένα πολύ αφιλόξενο περιβάλλον για τους κατασκόπους που γνωρίζαμε.

Όμως η CIA δεν πρόκειται να εγκαταλείψει. Η παλαιότερη υπηρεσία πληροφοριών της Αμερικής αρχίζει να μεταμορφώνεται και αντί να χρησιμοποιεί ανθρώπους σε όλο τον κόσμο για να συλλέξει πληροφορίες, χρησιμοποιεί υπολογιστές για να παράγουν το ίδιο έργο ακόμα πιο αποτελεσματικά.

Αυτή η μετάβαση από τους ανθρώπους στους υπολογιστές είναι κάτι που η CIA το επεξεργάζεται και το προετοιμάζει για περισσότερα από 30 χρόνια.

Κυβερνητικά έγγραφα του 1984 (!) περιγράφουν μια “ομάδα καθοδήγησης AI”, η οποία ιδρύθηκε το προηγούμενο έτος (1983). Η ομάδα ήταν υπεύθυνη για την παροχή μηνιαίων εκθέσεων στους προϊσταμένους της CIA που περιέγραφαν την κατάσταση της έρευνας και της ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης.

Σε ένα αποχαρακτηρισμένο σημείωμα του 1984 (PDF) προς τον διευθυντή της CIA, ο πρόεδρος της διευθύνουσας ομάδας του AI αναφέρει:

Ένας ενθαρρυντικός αριθμός προσπαθειών στον τομέα του AI R&D έχει αρχίσει μέσω της Κοινότητας. Συμπεριλαμβάνουν τομείς όπως τα συστήματα εμπειρογνωμόνων, επεξεργασία γλώσσας, ευφυείς data base interfaces, κατανόηση των εικόνων, ερμηνεία σημάτων, managmenet γεωγραφικών και χωρικών δεδομένων καθώς και ευφυή περιβάλλοντα σταθμών εργασίας (workstations).

Έτσι η CIA φαίνεται να ασχολείται με την τεχνολογία AI, όταν οι περισσότεροι από εμάς θεωρούσαμε ότι ήταν επιστημονική φαντασία.

Το συγκεκριμένο έγγραφο απαιτεί περισσότερη κατάρτιση για τους πράκτορες, έμφαση στην υποστήριξη των προγραμματιστών του AI τόσο στο ακαδημαϊκό όσο και στο επαγγελματικό περιβάλλον, καθώς και τη δημιουργία ενός clearinghouse ανοιχτού κώδικα για την ανταλλαγή πληροφοριών από κυβερνητικές υπηρεσίες.

Οι σημερινοί κατάσκοποι αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα με που αντιμετώπιζαν οι χθεσινοί: την ανάγκη του να είναι αόρατοι.
Αυτό που άλλαξε είναι ο αντίπαλος. Έτσι αντί να πρέπει να ξεγελάσουν ανθρώπους με ψεύτικα έγγραφα και παραπληροφόρηση, οι πράκτορες θα πρέπει να ξεγελάσουν υπολογιστές που μπορούν να εντοπίσουν ένα συγκεκριμένο πρόσωπο στο πλήθος. Όπως καταλαβαίνετε εδώ τα Fake News αποκτούν πλέον μια άλλη διάσταση. Fake News για την παραπληροφόρηση του αντιπάλου, για την απόκρυψη ταυτότητας, αλλά και για το πλασάρισμα πληροφοριών που συμφέρουν.

Σύμφωνα με την Meyerriecks, τουλάχιστον 30 χώρες έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν αυτό με τα τρέχοντα συστήματα καμερών CCTV. Αυτό σημαίνει ότι πάρα πολλά εργαλεία ΑΙ έχουν πια το πάνω χέρι στο διεθνές παιχνίδι της απόκρυψης και της αναζήτησης στην παγκόσμια κοινότητα πληροφοριών.

Πάντα πιστεύαμε ότι οι κατάσκοποι, όπως τον James Bond, είχαν τα πιο cool gadgets. Όπως φαίνεται όμως,  ήρθε η εποχή που τα gadgets,  θα αντικαταστήσουν τον ίδιο τον James Bond.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).