Καρπό της συνεργασίας μεταξύ του Facebook και του Storyful (News Corp) αποτελεί το εργαλείο FB Newswire, το οποίο αποσκοπεί στη διευκόλυνση των δημοσιογράφων και των αιθουσών σύνταξης όσον αφορά στον εντοπισμό, τον διαμοιρασμό και τη χρήση υλικού που εμφανίζεται στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.
Οι δύο εταιρείες ελπίζουν ότι το FB Newswire θα αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο για την αξιοποίηση από δημοσιογραφικούς/ ενημερωτικούς οργανισμούς υλικού που ανεβαίνει στο Facebook από χρήστες και φορείς από όλον τον κόσμο.
Το Storyful αυτοχαρακτηρίζεται ως «social news agency», που εντοπίζει, διασταυρώνει, αποκτά και διανέμει βίντεο και γενικά υλικό που έχει δημιουργηθεί από χρήστες. Ιδρύθηκε το 2010, εδρεύει στο Δουβλίνο και αγοράστηκε τον Δεκέμβριο του 2013 από τη News Corp του Ρούπερτ Μέρντοχ αντί 15 εκατ. δολαρίων.
Ειδικός αλγόριθμος εντοπίζει θέματα ειδησεογραφικού ενδιαφέροντος στο Facebook, σε κατηγορίες όπως τα αθλητικά, η ψυχαγωγία, η τεχνολογία και η πολιτική. Στη συνέχεια αναλαμβάνουν οι δημοσιογραφικές ομάδες του Storyful, που ελέγχουν την εγκυρότητά τους πριν τα εμφανίσουν στο FB Newswire.
Στη νέα υπηρεσία θα εμφανίζονται θέματα από όλον τον κόσμο – περιλαμβανομένου υλικού και σε άλλες γλώσσες πέραν των αγγλικών. Για τη χρήση της υπηρεσίας αρκεί ένα like στη σελίδα της στο Facebook – και τα θέματα θα εμφανίζονται στο News Feed του χρήστη.
Η συγκεκριμένη κίνηση από πλευράς του Facebook φαίνεται στο να αποσκοπεί στην ενίσχυση της θέσης του στον χώρο της άμεσης ενημέρωσης και των breaking news, όπου αυτή τη στιγμή δείχνει να κυριαρχεί το Twitter.
Πηγή: naftemporiki.gr