Γιατί η Adobe έφυγε κακήν κακώς από το Bluesky

Η Adobe διέγραψε όλες τις αναρτήσεις της στο Bluesky, εναλλακτικό του Twitter, μετά από ένα καταστροφικό ντεμπούτο στις 8 Απριλίου που προκάλεσε πάνω από 1.600 οργισμένα σχόλια από δημιουργούς ψηφιακών υπηρεσιών.

Η αθώα πρώτη ανάρτηση της εταιρείας ήταν με το ερώτημα “Τι τροφοδοτεί τη δημιουργικότητά σας αυτή τη στιγμή;”

Αυτό προκάλεσε άμεση κριτική στοχοποιώντας το αμφιλεγόμενο συνδρομητικό μοντέλο της Adobe, τις συνεχείς αυξήσεις τιμών και την εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης.

“Συνεχίστε να αυξάνετε τις τιμές σας για ένα προϊόν που χειροτερεύει συνεχώς”, έγραψε ένας χρήστης.

‘Ένας άλλος χρήστης της social πλατφόρμας αναφέρθηκε στο “μοντέλο συνδρομής” της Adobe γράφοντας το θεϊκό “Υποθέτω ότι θα μας χρεώνετε μηνιαίως για να διαβάζουμε τις αναρτήσεις σας“.

Οι πρόσφατες αυξήσεις τιμών ήταν σημαντικές, με έναν σχολιαστή να αναφέρει αύξηση 53,88% από 14,68 καναδικά δολάρια σε 22,59 καναδικά δολάρια μηνιαίως.

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).