Η Google απαιτεί από προγραμματιστές εφαρμογών επαλήθευση των στοιχείων τους και 2FA

Η Google απαιτεί πλέον από προγραμματιστές εφαρμογών του Play Store να επαληθεύουν τη διεύθυνσή τους, το τηλέφωνό τους και να χρησιμοποιούν 2FA.

Η Google ανακοίνωσε τη Δευτέρα νέα μέτρα για το Play Store, συμπεριλαμβανομένης της απαίτησης από τους λογαριασμούς προγραμματιστών να ενεργοποιήσουν την Επαλήθευση 2 βημάτων (2SV), να παρέχουν μια διεύθυνση και να επαληθεύσουν τα επικοινωνίας τους, έως το τέλος του 2021.

Οι νέες αλλαγές αφορούν τόσο τους μεμονωμένους προγραμματιστές, όσο και που κατέχουν λογαριασμούς προγραμματιστών στο και διακινούν εφαρμογές τους, να καθορίσουν έναν τύπο λογαριασμού (προσωπικό ή οργανισμό), ένα όνομα επαφής, τη φυσική τους διεύθυνση, καθώς και να επαληθεύσουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό τηλεφώνου τους. Πλέον των παραπάνω θα πρέπει να χρησιμοποιούν κατά την σύνδεσή τους και επαλήθευση 2 βημάτων.

Οι υπάρχοντες λογαριασμοί θα αρχίσουν να δηλώνουν τα παραπάνω από σήμερα και μέχρι το τέλος του έτους θα πρέπει να έχουν όλοι συμμορφωθεί. Οι νέοι λογαριασμοί από τον Αύγουστο και μετά θα πρέπει να καθορίζουν τον τύπο λογαριασμού τους και να επαληθεύσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους.

Οι αλλαγές έρχονται ως μέρος των προσπαθειών της ς να καταπολεμήσει τις και τους δόλιους λογαριασμούς προγραμματιστών, που έχουν ήδη πουληθεί σε υπόγεια φόρουμ, για να μεταμφιέσουν το κακόβουλο λογισμικό ως νόμιμες εφαρμογές.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).