Πως κέρδισε η Google 68 δις σε μία μέρα

Την Παρασκευή που μας πέρασε, η τιμή της μετοχής της Google αυξήθηκε κατά 16,8%, προσθέτοντας σχεδόν 68 δισεκατομμύρια δολάρια στην αγοραστική αξία της εταιρείας.

Η αύξηση στην τιμή της μετοχής, η οποία έστειλε το σύνθετο δείκτη Nasdaq σε ενδοημερήσια ρεκόρ, ήρθε μια ημέρα μετά την ανακοίνωση για τα κέρδη της Goοgle που ήταν πολύ καλύτερα από τα αναμενόμενα για πρώτη φορά μετά από έξι τρίμηνα.google money

Τα κέρδη από την αύξηση της αξίας της μετοχής της εταιρείας ήταν μεγαλύτερη από την συνολική κεφαλαιοποίηση της Caterpillar Inc.

Οι μετοχές της Goοgle έφτασαν στην τιμή ρεκόρ των 703 δολαρίων, αποτιμώντας την εταιρεία στα 471,50 δισεκατομμύρια δολάρια και επιβεβαιώνοντας τη θέση της σαν δεύτερη πολυτιμότερη εταιρεία στον κόσμο μετά από την Apple Inc.

Στην υψηλότερη τιμή-στόχο, η Google θα πρέπει να αποτιμάται στα 545 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ η Apple στα 740 δισεκατομμύρια δολάρια περίπου.

Όμως γιατί τόσο μεγάλη αύξηση στην τιμή της μετοχής; Η Gοogle δήλωσε την Πέμπτη ότι οι τα clicks στο αυξήθηκαν κατά 60% το δεύτερο τρίμηνο του 2015 και ότι η βίντεο είχε τους περισσότερους θεατές από κινητά με ηλικίες από 18 μέχρι 49 σε οποιοδήποτε καλωδιακή υπηρεσία παροχής internet στις ΗΠΑ.

Φυσικά το γεγονός αύξησης των clicks σημαίνει από μόνο του χρήμα (βλέπε ), κάτι που δεν πέρασε απαρατήρητο από τους άμεσα ενδιαφερόμενους.

Έτσι η Google προσπερνάει κατά πολύ το Facebook και δεν αφήνει καμία αμφιβολία στους επενδυτές για το που πρέπει να ρίξουν τα κεφάλαια τους.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.087 εγγεγραμμένους.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).