Google Cloud AML AI εντοπίζει το ξέπλυμα χρήματος

Το Google Cloud παρουσίασε ένα νέο εργαλείο που έχει σκοπό να βοηθήσει τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να εντοπίσουν το ξέπλυμα χρήματος. Το εργαλείο Anti Money Laundering AI (AML AI), το οποίο χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για τον εντοπισμό ύποπτων δραστηριοτήτων, έχει ήδη δοκιμαστεί από την HSBC.

money laundering

Η νέα μέθοδος χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει μια εκτίμηση κινδύνου χρησιμοποιώντας δεδομένα από τράπεζες.

Το ξέπλυμα χρήματος θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά και δαπανηρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Είναι επίσης ένα όλο και πιο περίπλοκο παγκόσμιο ζήτημα. Η Google ισχυρίζεται ότι μόλις πέρυσι σημειώθηκε ξέπλυμα 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Αυτά τα χρήματα συνδέονται με εγκλήματα, όπως διακίνηση ναρκωτικών και ανθρώπων, καθώς και υποστήριξη τρομοκρατίας. Το ποσό των πόρων που απαιτούνται για την παρακολούθηση των χρημάτων περιλαμβάνει αμέτρητες ώρες ανθρώπινης ανάλυσης, εργασίας σε πολλές πολιτείες και συνεχείς αναφορές σε διάφορους ρυθμιστικούς οργανισμούς.

Σαν εναλλακτική λύση, το AML AI δημιουργεί μια συνολική βαθμολογία κινδύνου. Παρακολουθεί μοτίβα και συμπεριφορές για να παρέχει μια “βαθμολογία ξεπλύματος χρήματος”. Βασίζεται σε τραπεζικά δεδομένα, τα οποία περιλαμβάνουν τάσεις, δραστηριότητα δικτύου και δεδομένα γνωστών πελατών. Αυτό επιτρέπει στην τεχνητή νοημοσύνη να προσαρμόζεται γρήγορα στις αλλαγές και ιδιαίτερα να παρακολουθεί τους οικιακούς και επαγγελματίες καταναλωτές υψηλού κινδύνου.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.096 εγγεγραμμένους.
ξέπλυμα χρήματος

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).