Η Google ανακοίνωσε μια νέα ρύθμιση που επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν εάν τα δεδομένα στο Gmail, το Meet και το Chat μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προβολή προτάσεων σε ολόκληρη τη σειρά των προϊόντων της.
Αποκαλεί τη λειτουργία “Έξυπνες” δυνατότητες.
“Σκεφτείτε: εισερχόμενα με καρτέλες, Έξυπνη σύνταξη και Έξυπνη απάντηση στο Gmail, υπενθυμίσεις για το πότε πρέπει να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας στο Google Assistant και κρατήσεις εστιατορίων στο Google Maps”, αναφέρει μια δημοσίευση που γράφτηκε από τη διαχειρίστρια προϊόντων της εταιρείας Maalika Manoharan.
Παρόλο που η δυνατότητα ενεργοποίησης ορισμένων χαρακτηριστικών, δεν είναι καινούργια, η Google τα ενσωματώνει πλέον σε μια πιο φιλική προς το χρήστη λειτουργία, αναφέροντας ότι δίνει σαφέστερες επιλογές για την επεξεργασία δεδομένων που τις καθιστά δυνατές.
“Αυτή η νέα ρύθμιση έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει την κατανόηση και την διαχείριση αυτής της διαδικασίας, λαμβάνοντας υπόψη ό, τι έχουμε μάθει από έρευνα στην εμπειρία του χρήστη και τις ρυθμιστικές αρχές να δίνουμε κατανοητές, ενεργές επιλογές χρηστών σε λειτουργίες που αφορούν δεδομένα” αναφέρει η εταιρεία.
Η Google δηλώνει επίσης ότι ο χρήστης έχει τον έλεγχο των δεδομένων του και ότι οι έξυπνες λειτουργίες που εμφανίζονται είναι αποτέλεσμα αυτοματοποιημένων αλγορίθμων και όχι χειροκίνητης αναθεώρησης.
“Και, οι διαφημίσεις Google δεν βασίζονται στα προσωπικά σας δεδομένα από το Gmail, ανεξάρτητα από την επιλογή που κάνετε”.
“Εάν αποφασίσετε να μην χρησιμοποιήσετε τις έξυπνες λειτουργίες και την εξατομίκευση, θα εξακολουθείτε να μπορείτε να χρησιμοποιείτε το Gmail και τα άλλα προϊόντα μας. Και αν αποφασίσετε αργότερα ότι αυτές οι λειτουργίες είναι χρήσιμες και θέλετε να τις ενεργοποιήσετε, μπορείτε να το κάνετε από τις ρυθμίσεις του Gmail.”