google glass

Γιατί πιθανολογείται ότι δεν θα φορέσετε ποτέ τα Google Glass

Η πρόσφατη δημόσια εμφάνιση του συνιδρυτή της Google Σέργκεϊ Μπριν χωρίς τα Γυαλιά του, η αναβολή της διάθεσης του Google Glass στο ευρύ κοινό το 2014 όπως είχε νωρίτερα προαναγγείλει, οι ανακατατάξεις στο προσωπικό του μυστικού εργαστηρίου που τα κατασκευάζει αλλά και οι επιφυλάξεις που εκφράζουν φανερά πλέον οι developers μετά την σιωπηλή απόσυρση της υποστήριξης μεγάλων επενδυτών, σκιαγραφούν σήμερα το θολό πλέον τοπίο γύρω από το, πάλαι ποτέ, περίφημο Google Glass.google glass

Ο Νο1 Googler, επικεφαλής ενός ακόμα εγχειρήματος «με το βλέμμα στο φεγγάρι» (το επονομαζόμενο “moonshot thinking”) είχε απλώς ξεχάσει τα Γυαλιά στο αυτοκίνητο, φέρεται να απολογήθηκε στον ρεπόρτερ που το παρατήρησε την Κυριακή 14 Νοεμβρίου. Ίσως πάλι, η επιλογή του εξηγείται αφού, μπορεί να ήξερε πως φαντάζουν ως «εξωγήινοι» οι άνθρωποι σαν κι αυτόν στην Κίρα Νάιτλι, την πρωταγωνίστρια του Imitation Game. Ο Μπριν κατευθυνόταν στο αρχοντικό ενός πάμπλουτου Ρώσου επενδυτή για να παρακολουθήσει, μαζί με τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ και λιγοστούς άλλους, την ιδιωτική πρώτη προβολή της ταινίας για τον Άλαν Τούρινγκ στην Σίλικον Βάλεϊ.

Πάντως, στο Google -το lab που ασχολείται με ένα ακόμα απίθανο εγχείρημα, τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό– εργάζονται περίπου 300 άνθρωποι, με επικεφαλής από τον Μάρτιο 2014 την Άιβι Ρος, προερχόμενη από τα υψηλά κλιμάκια της Calvin Klein. Επιπλέον, από τον Φεβρουάριο του 2013, όταν το Google Glass άρχισε να διατίθεται επιλεκτικά στους επίδοξους Explorers, ο αριθμός των ανθρώπων που φορούν τα Γυαλιά ξεπερνάει τους δέκα χιλιάδες

Εντούτοις, παρά τις προσπάθειες που καταβάλλει η Google να καταρρίψει τους μύθους που περιβάλλουν το Google Glass, φαίνεται πως οι προγραμματιστές δεν έχουν πειστεί να επενδύσουν στην ανάπτυξη apps. Το γεγονός ότι η Google ανακοίνωσε νωρίτερα ότι το Glass “δεν είναι έτοιμο για prime time” ήταν αρκετός λόγος για να υπαναχωρήσουν πολλοί. Το Reuters αναφέρει τουλάχιστον 9 σε σύνολο 16 developer που έχουν σταματήσει το σχετικό project. Από την άλλη, συμπληρώνει πως, αρκετοί, και μεγαλύτεροι, παραμένουν πιστοί. Ανάμεσά τους, το Facebook, όχι όμως πλέον το Twitter, παρά το γεγονός ότι συνεχίζουν να δημοσιεύονται με το tag #throughglass (και από την Ελλάδα). Το glass-apps.org δεν έχει ανανεώσει το περιεχόμενό του -μια λίστα με apps για το Google Glass- από τον Ιανουάριο του 2014.

Το μεγαλύτερο ίσως πλήγμα στο Google Glass στάθηκε η κατάρρευση του Glass Collective που είχε συσταθεί τον Απρίλιο του 2013. Ο επενδυτικός βραχίονας της Google, Google Ventures μαζί με από τους μεγαλύτερους διαχειριστές επενδυτικών κεφαλαίων στην Κοιλάδα του Πυριτίου, Kleiner Perkins Caufield & Byers και Andreessen Horowitz είχαν τότε αναγγείλει την οικονομική στήριξη νεοφυών επιχειρήσεων που θα ανέπτυσσαν για το Glass. Σήμερα όμως, το glasscolective.com οδηγεί τους developers και πάλι στην αρχή, στον δικτυακό τόπο του Google Glass. «Επιλέξαμε να αφήσουμε τους entrepreneurs να έρθουν σε εμάς απευθείας», απάντησε εκπρόσωπος της Google Ventures στο .

Πολλοί εκτιμούν πως οι ανησυχίες για «το τέλος της προσωπικής ζωής» υποσκάπτουν το μέλλον του Google Glass και περιορίζουν την χρήση του σε άλλες, κάθετες αγορές, όπως στα χειρουργεία, μια προ που βρίσκει σύμφωνo τουλάχιστον έναν από τους προαναφερόμενους μεγαλοεπενδυτές, την KPCB. Εξάλλου, τον Απρίλιο του 2014 ξεκίνησε μια νέα επιχείρηση αξιοποίησης του Google Glass, το Glass At Work (δείτε μερικά παραδείγματα), με σκοπό να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των υπαλλήλων που δεν εργάζονται σε γραφείο, χρειάζονται όμως έναν υπολογιστή πανταχού παρών.

Τεχνολογία: Αναλύσεις

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).