Ένα σημαντικό κομμάτι των εσόδων της Alphabet έρχεται μέσω της θυγατρικής της εταιρείας, Google. Ομοίως, ένα σημαντικό μέρος των εσόδων της Google προέρχεται μέσω της αναζήτησης και των διαφημίσεων.
Για να το επιτύχει αυτό, η εταιρεία χρησιμοποιεί cookies και trackers τρίτων για τον εντοπισμό της δραστηριότητας των χρηστών στον ιστό, προκειμένου να εμφανίσει εξατομικευμένες διαφημίσεις.
Ωστόσο, αυτό φαίνεται ότι θα αλλάξει καθώς η Google ανακοίνωσε ότι σύντομα θα σταματήσει να σας παρακολουθεί στον Ιστό.
Μια ανακοίνωση της Google νωρίτερα αυτό το μήνα αναφέρει ότι θα καταργήσει σταδιακά την υποστήριξη των cookies τρίτων. Είναι ένα μέρος της προσπάθειας της εταιρείας να “προσέξει” το διαδικτυακό απόρρητο. Για το σκοπό αυτό, η Google επιβεβαίωσε ότι μόλις σταματήσουν τα cookies, δεν θα δημιουργήσει νέα αναγνωριστικά για να παρακολουθεί τη δραστηριότητα των χρηστών στον ιστό αλλά και στα προϊόντα της.
Η εταιρεία έχει αναφέρει ότι ενώ άλλοι ανταγωνιστές της θα δημιουργήσουν εναλλακτικές λύσεις όπως PII graphs με βάση διευθύνσεις email, δεν θα ασχοληθεί με την πρακτική, καθώς δεν θα ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της για το απόρρητο των χρηστών. Αντίθετα σκέφτεται να μετατοπίσει την εστίασή της σε API διατήρησης της ιδιωτικής ζωής που θα εξακολουθούν να παρέχουν σχετικά αποτελέσματα στους διαφημιζόμενους χωρίς να παρακολουθούν ξεχωριστά τα άτομα.
Η Google αναφέρει ότι:
Οι εξελίξεις στη συγκέντρωση, την ανωνυμοποίηση, την επεξεργασία σε συσκευές και άλλες τεχνολογίες προστασίας της ιδιωτικής ζωής προσφέρουν μια σαφή διαδρομή για την αντικατάσταση μεμονωμένων αναγνωριστικών. Στην πραγματικότητα, οι τελευταίες δοκιμές μας για το FLoC δείχνουν έναν τρόπο αποτελεσματικής απομάκρυνσης από τα cookies τρίτων από τη διαφημιστική εξίσωση και αντί για αυτό κρύβει άτομα μέσα σε ένα μεγάλο πλήθος ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα. Ο Chrome σκοπεύει να διαθέσει τεχνολογία με βάση το FLoC για δημόσιες δοκιμές με την επόμενη κυκλοφορία αυτού του μήνα, και αναμένουμε να ξεκινήσουμε τη δοκιμή με βάση το FLoC με διαφημιζόμενους του Google Ads στο δεύτερο τρίμηνο.
Η εταιρεία αναφέρει ότι θα εξακολουθεί να εργάζεται για την ενίσχυση των συνδέσεων μεταξύ πελατών και brand names, αλλά αυτό δεν πρέπει να επιβαρύνει το απόρρητο των χρηστών.