Kaspersky Lab: Οι μισοί χρηματοοικονομικοί οργανισμοί έχουν υποστεί ζημίες εξαιτίας του ψηφιακού εγκλήματος

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Kaspersky Lab σε συνεργασία με την B2B International το 2014, το 52% των χρηματοοικονομικών επιχειρήσεων αναγκάστηκε να αποζημιώσει πελάτες λόγω κάποιας διαδικτυακής απάτης.

Kaspersky Lab

Μάλιστα, οι αποζημιώσεις δόθηκαν χωρίς να έχουν ουσιαστικά διερευνηθεί οι συνθήκες γύρω από αυτά τα γεγονότα. Σημειώνεται ότι σχεδόν το ένα τρίτο των εταιρειών πιστεύει ότι τα έξοδα που προκύπτουν από τις ψηφιακές απειλές είναι μικρότερα σε σχέση με το κόστος της προστασίας. Καθώς, όμως, οι ψηφιακοί εγκληματίες στοχοποιούν τις ηλεκτρονικές πληρωμές με αυξανόμενο ρυθμό, η παραπάνω προσέγγιση θα μπορούσε να μεταφραστεί σε σημαντικά έξοδα για αυτές τις .

Πολλοί οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στο κομμάτι των online πληρωμών είναι προετοιμασμένοι να δεχτούν τα επιπλέον έξοδα που προκύπτουν από τις ψηφιακές . Οι εκπρόσωποι των χρηματοοικονομικών εταιρειών και οι εργαζόμενοι σε online καταστήματα που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν με βεβαιότητα, σε ποσοστό 28% και 32% αντίστοιχα, ότι οι συνολικές ζημίες από το ψηφιακό έγκλημα, συμπεριλαμβανομένων των αποζημιώσεων για χρήματα που έχουν κλαπεί, δεν υπερβαίνουν το κόστος της εγκατάστασης λύσεων ασφάλειας. Παράλληλα, μόνο το 19% των χρηματοοικονομικών εταιρειών και το 7% των online καταστημάτων που συμμετείχαν στην έρευνα θεωρούν ότι τα κόστη που σχετίζονται με την αποζημίωση των πελατών βρίσκονται μεταξύ των τριών σοβαρότερων συνεπειών της ψηφιακής απάτης.

Ταυτόχρονα, σύμφωνα με το Kaspersky Security Network, σχεδόν 4 εκατομμύρια χρήστες των προϊόντων της Kaspersky Lab ήρθαν αντιμέτωποι με «οικονομικό» malware που επιχείρησε να κλέψει τα χρήματά τους το 2013 (αύξηση 18,6% σε σχέση με το 2012). Το Δεκέμβριο του 2013, αρκετές στη Βόρεια Αμερική υπέστησαν συνολική ζημία άνω των $200 εκατομμυρίων εξαιτίας της διαρροής στοιχείων τραπεζικών καρτών και προσωπικών δεδομένων των πελατών τους. Ωστόσο, οι συνολικές απώλειες είναι πιθανότατα υψηλότερες. Προφανώς, η συνεχής ανάπτυξη του ψηφιακού εγκλήματος θα δημιουργήσει μία κατάσταση κατά την οποία οι αποζημιώσεις που θα καλούνται να πληρώσουν οι εταιρείες, θα υπερβαίνουν τόσο τα κόστη για την προστασία των συναλλαγών, όσο και τους προϋπολογισμούς για αποζημιώσεις.

«Εκτός από την ανάγκη να δεσμεύσουν κεφάλαια από τον προϋπολογισμό τους για την αποζημίωση των πελατών, οι χρηματοοικονομικές εταιρείας θα πρέπει να καλύψουν και τα κόστη που σχετίζονται με την αντιμετώπιση των παραπόνων των πελατών. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι ακόμη και αν τα χρήματα επιστραφούν στα θύματα σύντομα, οι πελάτες πιθανότατα θα είναι ιδιαίτερα σκεπτικοί για τον αν θα ξαναχρησιμοποιήσουν υπηρεσίες που δεν μπορούν να εγγυηθούν ότι οι online λογαριασμοί είναι ασφαλείς. Γενικά, πιστεύουμε ότι η πρόληψη των απωλειών είναι σαφώς καλύτερη από την αποζημίωση», σχολίασε ο Ross Hogan, Global Head of Fraud Prevention Division στην Kaspersky Lab. «Οι προσαρμοσμένες λύσεις που έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν τις online συναλλαγές, όπως η πλατφόρμα Kaspersky Fraud Prevention, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο που προέρχεται από online απάτες στο ελάχιστο. Αυτό σημαίνει ότι τα κεφάλαια που έχουν δεσμευθεί για αποζημιώσεις, μπορούν να απελευθερωθούν και να αξιοποιηθούν για την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων», συμπλήρωσε.

Η πλατφόρμα Kaspersky Fraud Prevention αποτελείται από διάφορες λύσεις και προσφέρει πολυεπίπεδη προστασία απέναντι στις σημερινές ψηφιακές απειλές. Συγκεκριμένα, το Kaspersky Fraud Prevention for Endpoints προσφέρει προστασία σε συσκευές με λειτουργικά συστήματα Microsoft Windows, Mac OS X, Android ή iOS. Τα εργαλεία Kaspersky Fraud Prevention SDK βοηθούν τους χρηματοοικονομικούς οργανισμούς να αναπτύξουν τις δικές τους mobile εφαρμογές που προστατεύονται από τις προηγμένες τεχνολογίες της Kaspersky Lab. Το Kaspersky Clientless Engine είναι το server component τις πλατφόρμας που βοηθά στην πρόληψη των παράνομων συναλλαγών, αναλύοντας τα δεδομένα των πληρωμών και αναγνωρίζοντας τις απόπειρες ψηφιακών επιθέσεων, ακόμα και αν δεν έχει εγκατασταθεί κάποια λύση ασφάλειας στη συσκευή του πελάτη. Το Kaspersky Fraud Prevention περιλαμβάνει επιπρόσθετες υπηρεσίες που ενημερώνουν τακτικά τις εταιρείες για τις οικονομικές ψηφιακές απειλές και για τα μέτρα που μπορούν να ληφθούν για την αντιμετώπισή τους. Παράλληλα, προσφέρει υποστήριξη κατά τη διάρκεια της διερεύνησης περιστατικών.

Τέλος, ένας ακόμα σημαντικός λόγος που καθιστά απαραίτητη τη χρήση μιας ειδικής λύσης ασφάλειας είναι η αμέλεια που επιδεικνύουν οι πελάτες. Σύμφωνα με άλλη έρευνα της Kaspersky Lab, το 57% των χρηστών δίνει λίγη ή ελάχιστη προσοχή στην ασφάλεια των ηλεκτρονικών πληρωμών που πραγματοποιεί, καθώς πιστεύει ότι οι τράπεζες ή οι online υπηρεσίες λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας. Αυτή η βεβαιότητα αυξάνει τις πιθανότητες να πέσουν θύματα των ψηφιακών εγκληματιών.

 

Σχετικά με την Kaspersky Lab

Η Kaspersky Lab είναι η μεγαλύτερη μη εισηγμένη εταιρεία παροχής λύσεων ασφάλειας στον κόσμο. Η εταιρεία είναι μεταξύ των τεσσάρων κορυφαίων παρόχων λύσεων ασφάλειας στον κόσμο*. Καθ’ όλη την ιστορία της που μετρά πάνω από 16 χρόνια, η Kaspersky Lab παρουσιάζει καινοτομίες στον τομέα της ασφάλειας, παρέχοντας αποδοτικές λύσεις για την προστασία των χρηστών, των μικρομεσαίων και των μεγάλων επιχειρήσεων. Σήμερα, οι δραστηριότητες της Kaspersky Lab εκτείνονται σε 200 χώρες και περιφέρειες ανά τον κόσμο, με την εταιρεία να παρέχει online ασφάλεια σε πάνω από 300 εκατομμύρια χρήστες. Για περισσότερες , επισκεφθείτε τη διεύθυνση: www.kaspersky.com.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).