Honda Riding Assist για μοτοσυκλέτες που ισορροπούν μόνες τους

Riding Assist: Τα παιδικά ποδηλατάκια συνοδεύονται συνήθως με δύο επιπλέον ρόδες που παραμένουν εκεί μέχρι τα να μάθουν ισορροπία. Μεγαλώνοντας συνειδητοποιούμε ότι όλα τα δίτροχα ισορροπούν καλύτερα σε υψηλότερες ταχύτητες. Προσπαθήστε να οδηγήσετε αργά και θα δείτε ότι η εξισορρόπηση είναι πολύ πιο δύσκολη, και αν μοτοσικλέτα σας είναι εξοπλισμένη με τη νέα πειραματική Riding Assist της Honda.

Η νέα τεχνολογία αυτό-εξισορρόπησης της Honda εφαρμόστηκε σε μια μοτοσυκλέτα που ονομάζεται UNI-CUB. Η τεχνολογία Riding Αssist της εταιρείας δεν χρησιμοποιεί τα παραδοσιακά γυροσκόπια για την ισορροπία, δεδομένου ότι προσθέτουν επιπλέον βάρος στο όχημα.

Αντί για αυτά όταν η πειραματική μοτοσικλέτα της Honda έχει ένα που την βοηθά να κινείται με ταχύτητα μικρότερη των τριών μιλίων την ώρα, και αυτό που βοηθάει πραγματικά στην βελτίωση της στήριξης είναι η γωνία του μπροστινού πιρουνιού.

Την ίδια στιγμή, οι λεπτές ρυθμίσεις για στροφές αριστερά και δεξιά στο σύστημα διεύθυνσης γίνονται αυτόματα με τον μπροστινό τροχό για να εξασφαλιστεί ότι η μοτοσικλέτα θα διατηρεί πάντα την ισορροπία-με ή χωρίς αναβάτη.

  Eric Schmidt έγραφε νόμους για το AI ενώ έκανε επενδύσεις (πολλά τα λεφτά Άρη)

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε πότε θα εφαρμόσει η Honda την νέα τεχνολογία Riding Assist τεχνολογία στις μοτοσικλέτες της, ή αν την εφαρμόσει ποτέ.

Δείτε το βίντεο

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).