Huawei HMS ανακοινώνει το δικό της App Store

Η Huawei ξεκίνησε μια εκστρατεία στο Λονδίνο αυτήν την εβδομάδα που έχει σαν στόχο να πείσει τους Βρετανούς και τους Ιρλανδούς προγραμματιστές να δημιουργήσουν νέες εφαρμογές για την Huawei Mobile Services (HMS), την πλατφόρμα που παρουσιάζει η κινεζική εταιρεία σαν μια εναλλακτική λύση στο Android Play Store της Google.

Η κατασκευάστρια εταιρεία ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια της πρώτης διάσκεψης προγραμματιστών ότι θα διαθέσει 20 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας (26 εκατομμύρια δολάρια) για τους προγραμματιστές που θα δουλέψουν σε εφαρμογές του HMS.

Για να εμπνεύσει περισσότερο το ακροατήριό της, η Huawei διέθεσε 24 developer open access kits που καλύπτουν μια σειρά από λειτουργίες όπως ο εντοπισμός θέσης, υπηρεσίες υγείας ή γλωσσικές υπηρεσίες.

Huawei
Η εταιρεία μάλλον σχεδιάζει κάτι αντίστοιχο και στην Ελλάδα, όπως βλέπετε στην παραπάνω πρόσκληση

“Έχουμε ανακοινώσει το επενδυτικό μας σχέδιο ύψους 20 εκατομμυρίων λιρών για να αναγνωρίσουμε και να ενθαρρύνουμε τους φίλους μας, ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μαζί ένα εξαιρετικό οικοσύστημα”, δήλωσε ο Anson Zhang, διευθύνων σύμβουλος της Huawei UK.

Σήμερα, η εταιρεία φαίνεται ότι έχει στην πραγματικότητα πολύ λίγες επιλογές. Έτσι “μπαίνει” επιθετικά και δημιουργεί το HMS για τους προγραμματιστές. Τον περασμένο Μάιο, η Google αποφάσισε να αναστείλει την άδεια για χρήση από την Huawei ορισμένων τμημάτων του λειτουργικού συστήματος Android, αφού το Υπουργείο Εμπορίου των ΗΠΑ πέρασε την Κινέζικη κατασκευάστρια εταιρεία στην μαύρη λίστα, με εντολή του Tramp. Έτσι σαν αποτέλεσμα, οι πρόσφατες και μελλοντικές συσκευές της Huawei δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν ορισμένες υπηρεσίες του Android, όπως το Play Store, τους Χάρτες ή το YouTube.

Η Huawei χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει μια έκδοση ανοιχτού κώδικα του λειτουργικού συστήματος Android της Google, η οποία τρέχει χωρίς τις βασικές εφαρμογές της Google. Το λειτουργικό σύστημα τροφοδοτεί ήδη το τελευταίο smartphone της εταιρείας, το Mate 30 – και θα τρέχει επίσης και σε όλες τις επερχόμενες συσκευές στο άμεσο μέλλον.

Βέβαια θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα 26 εκατομμύρια δολάρια μπορεί να ακούγονται αρκετά, αλλά δεν φτάνουν για να συντηρηθεί ένα διαδικτυακό Store για εφαρμογές. Μπορεί το συγκεκριμένο ποσό να δελεάσει ορισμένους προγραμματιστές που θα αναπτύξουν εφαρμογές για την πλατφόρμα της Huawei, αλλά δεν εγγυάται ότι οι εφαρμογές θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται ή να ενημερώνονται.

Οι χρήστες χρειάζονται τις καθιερωμένες ενημερώσεις για το Android, τις ενημερωμένες εκδόσεις ασφαλείας ή τις ενημερώσεις που φέρνουν νέα χαρακτηριστικά, αλλά το ίδιο χρειάζονται και οι εφαρμογές.

Ωστόσο, η Κινέζικη εταιρεία έχει κι άλλο άσσο στο μανίκι της. Η Huawei διαθέτει περίπου 600 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε 170 χώρες, και όπως όλα δείχνουν η απαγόρευση των ΗΠΑ δεν επηρέασε τις πωλήσεις. Η Huawei πώλησε σχεδόν επτά εκατομμύρια συσκευές το 2019 και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρεία τηλεφώνων στον κόσμο.

Η ευκαιρία που δίνει στους προγραμματιστές της Ευρώπης δεν είναι ασήμαντη, καθώς υπάρχουν πάρα πολλοί που θέλουν να διεισδύσουν στην κινεζική αγορά. Η μεγάλη εγχώρια αγορά της Huawei είναι ελκυστική, αν και μένει να δούμε αν οι εφαρμογές που είναι σχεδιασμένες για τις δυτικές αγορές είναι το ίδιο ελκυστικές και για τους Κινέζους χρήστες.

Όσον αφορά τους διεθνείς πελάτες της, η Huawei έρχεται αντιμέτωπη με τη γιγαντιαία βάση χρηστών της Google, η οποία μετριέται σε δισεκατομμύρια. Θα μπορέσει η Huawei να σταθεί απέναντι σε ένα τέτοιο ανταγωνισμό;

Δεν έχει άλλη επιλογή.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).