Instagram δοκιμάζει μια downtime λειτουργία για να μην φωνάζετε αλλού

Πριν από λίγες ημέρες, οι χρήστες του διαδικτύου άρχισαν να συρρέουν στο Twitter για να διαμαρτυρηθούν για το downtime του Facebook, και των υπηρεσιών του Instagram και WhatsApp.

Κοιτάζοντας την κίνηση από τα άτομα που διαμαρτυρόταν για τη διακοπή, η εταιρεία αποφάσισε να σας ενημερώνει η ίδια για τις διακοπές στο μέλλον. Για αυτό, δοκιμάζει μια λειτουργία στο Instagram που θα σας εμφανίζει πληροφορίες για κάθε μελλοντικό τεχνικό πρόβλημα ή γενικότερα προβλήματα της υπηρεσίας.instagram

Επιπλέον, η εταιρεία θα σας ειδοποιεί όταν το πρόβλημα επιλυθεί και όλα επιστρέψουν στο φυσιολογικό.

Το Instagram ανέφερε ότι δεν θα σας στέλνει ειδοποίηση για κάθε διακοπή:

Δεν θα στέλνουμε ειδοποίηση κάθε φορά που υπάρχει διακοπή, αλλά όταν βλέπουμε ότι υπάρχουν άνθρωποι μπερδεμένοι και αναζητούν απαντήσεις, θα δούμε αν κάτι τέτοιο θα μπορούσε να βοηθήσει να γίνουν πιο ξεκάθαρα τα πράγματα.

Επί του παρόντος, η εταιρεία δοκιμάζει αυτό το χαρακτηριστικό στις ΗΠΑ και υπάρχει περίπτωση να το επεκτείνει σε παγκόσμιο επίπεδο.

Νομίζω ότι είναι μια έξυπνη μικρή δυνατότητα που απαντάει γρήγορα στην ερώτηση “Είμαι μόνο εγώ ή είναι το Instagram;”

Μαζί με τις επερχόμενες ειδοποιήσεις, το Instagram κυκλοφορεί επίσης ένα νέο εργαλείο που ονομάζεται Κατάσταση λογαριασμού (Account Status). Η νέα λειτουργία θα σας ενημερώνει για αναρτήσεις και περιεχόμενο που σας αναφέρουν. Θα σας ενημερώνει επίσης εάν έχετε παραβιάσει τους όρους του κοινωνικού δικτύου και εάν ο λογαριασμός σας κινδυνεύει να αφαιρεθεί. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για αυτό το νέο εργαλείο από εδώ.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).