The manufacturer of your car knows everywhere you drive

Ασφαλιστική εταιρεία χρησιμοποιεί το Instagram για στατιστικές αναλύσεις

Οδηγείτε και έχετε εκνευριστεί για κάποιο λόγο; Αποφασίζετε να κάνετε μία δημοσίευση στο Instagram γι ‘αυτό; Αν το κάνετε τότε υπάρχει πιθανότητα να γίνετε ένα στατιστικό στοιχείο σχετικά με τον εκνευρισμό των οδηγών.

The-manufacturer-of-your-car-knows-everywhere-you-drive instagram

Ασφαλιστική εταιρεία στη Αμερική χρησιμοποιώντας την δημοφιλή εφαρμογή ανταλλαγής φωτογραφιών Instagram, ανέλυσε 65.535 που περιείχαν το hashtagged #RoadRage (οδική οργή) για να ανακαλύψει πού, πότε και γιατί οι αμερικάνοι αισθάνονται πιο εκνευρισμένοι.

Εν ολίγοις, έχοντας όλα αυτά τα στοιχεία που ο κάθε χρήστης ανέβαζει στην του, έκατσαν και κατέγραψαν πόσες φωτογραφίες με ετικέτα #roadrage ανέβηκαν, σε ποιους μήνες, ημέρες και ώρες της εβδομάδας, και στη συνέχεια εξέτασαν τα δεδομένα και ανά τοποθεσία.

Οι διαπιστώσεις αφορούν την Αμερικάνικη ήπειρο και μόνο, αφού η ασφαλιστική εταιρεία Auto Insurance Center, η οποία διενέργησε το gallop, ενεργοποιείται σε αυτήν την χώρα. Παρόλα αυτά αναφορικά σας λέμε ότι η πιο εκνευριστική ημέρα της εβδομάδος ήταν η Παρασκευή, ο χειρότερος μήνας ο Αύγουστος, και η χειρότερη ώρα γύρω στις 6:00 το απόγευμα που ουσιαστικά σχολάνε οι Αμερικάνοι υπάλληλοι και δημιουργείται ώρα αιχμής.

Όσο αναφορά τις πόλεις το Λος Άντζελες ήρθε πρώτο, με την δεύτερη και τρίτο το Μάουντ Πλέζαντ.

Αν και όλα αυτά δεν αφορούν την γηραιά ήπειρο, θυμηθείτε ότι κάθε φορά που στέλνετε δεδομένα στα social media, όπως στο Instagram, Facebook και Twitter,  συμβάλετε θέλοντας και μη σε στατιστικά αναλύσεις και αποτελέσματα.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).