Ασφαλιστική εταιρεία χρησιμοποιεί το Instagram για στατιστικές αναλύσεις


Οδηγείτε και έχετε εκνευριστεί για κάποιο λόγο; Αποφασίζετε να κάνετε μία δημοσίευση στο Instagram γι ‘αυτό; Αν το κάνετε τότε υπάρχει πιθανότητα να γίνετε ένα στατιστικό στοιχείο σχετικά με τον εκνευρισμό των οδηγών.

The-manufacturer-of-your-car-knows-everywhere-you-drive instagram

Ασφαλιστική εταιρεία στη Αμερική χρησιμοποιώντας την δημοφιλή εφαρμογή ανταλλαγής φωτογραφιών Instagram, ανέλυσε 65.535 φωτογραφίες που περιείχαν το hashtagged #RoadRage (οδική οργή) για να ανακαλύψει πού, πότε και γιατί οι αμερικάνοι οδηγοί αισθάνονται πιο εκνευρισμένοι.

Εν ολίγοις, έχοντας δωρεάν όλα αυτά τα στοιχεία που ο κάθε χρήστης ανέβαζει στην ιστοσελίδα του, έκατσαν και κατέγραψαν πόσες φωτογραφίες με ετικέτα #roadrage ανέβηκαν, σε ποιους μήνες, ημέρες και ώρες της εβδομάδας, και στη συνέχεια εξέτασαν τα δεδομένα και ανά τοποθεσία.

Οι διαπιστώσεις αφορούν την Αμερικάνικη ήπειρο και μόνο, αφού η ασφαλιστική εταιρεία Auto Insurance Center, η οποία διενέργησε το gallop, ενεργοποιείται σε αυτήν την χώρα. Παρόλα αυτά αναφορικά σας λέμε ότι η πιο εκνευριστική ημέρα της εβδομάδος ήταν η Παρασκευή, ο χειρότερος μήνας ο Αύγουστος, και η χειρότερη ώρα γύρω στις 6:00 το απόγευμα που ουσιαστικά σχολάνε οι Αμερικάνοι υπάλληλοι και δημιουργείται ώρα αιχμής.

Όσο αναφορά τις πόλεις το Λος Άντζελες ήρθε πρώτο, με την Νέα Υόρκη δεύτερη και τρίτο το Μάουντ Πλέζαντ.

Αν και όλα αυτά δεν αφορούν την γηραιά ήπειρο, θυμηθείτε ότι κάθε φορά που στέλνετε δεδομένα στα social media, όπως στο Instagram, Facebook και Twitter,  συμβάλετε θέλοντας και μη σε στατιστικά αναλύσεις και αποτελέσματα.

Εγγραφή στο iGuRu.gr μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.


Διαβάστε τις Τεχνολογικές Ειδήσεις από όλο τον κόσμο, με την εγκυρότητα του iGuRu.gr

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news