Κόλπα Τιμολόγησης του Internet που σας ξεγελούν

Οι έμποροι λιανικής πώλησης στο , είναι πολύ καλοί στο να επινοούν κόλπα που θα βγάλουν τα χρήματα από την τσέπη σας. Τα έχουμε δει όλοι μας και παντού, Στις online διαδικτυακές αγορές, στη πόλη μας, στη γειτονιά μας. Είναι ειδικοί στο να επεμβαίνουν στον εγκέφαλό μας και να επηρεάζουν τις αποφάσεις μας.internet sales

Παρακάτω θα βρείτε μερικά από τα πιο δημοφιλή κόλπα που χρησιμοποιούνται στο internet και όχι μόνο.

Ακριβά αντικείμενα που κάνουν τα λιγότερο ακριβά να μοιάζουν πολύ καλή προσφορά.

Οι κράχτες τιμολόγησης χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες πώλησης στο internet (και όχι μόνο) για να ωθήσουν τον καταναλωτή στην αγορά ενός συγκεκριμένου μοντέλου.

Ας πάρουμε παράδειγμα την που συνηθίζει να χρησιμοποιεί αυτή τη στρατηγική για χρόνια. Για παράδειγμα, το έξυπνο ρολόι της Apple υπάρχει σε τριάντα οκτώ διαφορετικά σχέδια, που κυμαίνονται από 349 έως και 17.000 δολάρια. Οι πολύ ακριβές εκδόσεις δεν πρόκειται ποτέ να βρεθούν στην κορυφή των πωλήσεων, αλλά ποτέ δεν φτιάχτηκαν για αυτόν τον σκοπό.

Η δουλειά των συγκεκριμένων εκδόσεων είναι να κάνουν όλες τις “φθηνές” εκδόσεις των 349-549 δολαρίων να μοιάζουν σαν πολύ καλές προσφορές.

Οι καταναλωτές που διαφορετικά μπορεί να κοροϊδεύουν την ιδέα της αγοράς ενός SmartWatch για πάνω από 300 δολάρια θα σκεφτούν πολύ σοβαρά να αγοράσουν ένα που κοστίζει 350 όταν υπάρχουν σχεδόν τα ίδια με 17.000 δολάρια.

Για την αποφυγή αυτού του είδους της παραπλάνησης, καλό θα ήταν να εξετάζετε τις πραγματικές σας ανάγκες σας και στη συνέχεια να βρείτε την καλύτερη εκδοχή ενός προϊόντος που θα καλύπτει αυτές τις ανάγκες.

Υψηλή-χαμηλή τιμολόγηση και τα γνωστά κουπόνιαsales internet

Η υψηλή-χαμηλή τιμολόγηση είναι γνωστή σε όλους. Συμβαίνει όταν οι λιανοπωλητές εμφανίσουν μια σχετικά υψηλή “καθημερινή τιμή” και την μειώνουν μέσω κουπονιών. Φυσικά οι εταιρείες δεν πρόκειται να παραδεχτούν ποτέ, ότι δεν περίμεναν να πωλήσουν το συγκεκριμένο αντικείμενο στην αρχική του τιμή.

  Υπολογίστηκε το 100 τρισεκατομμύριο ψηφίο του pi

Και αν το πουλήσουν ξέρετε ποιοι το αγόρασαν και πως τους ονομάζουμε.

Θα δείτε συχνά τέτοιες υψηλές-χαμηλές τιμές σε ιστοσελίδες, όπως τις Eagle, Gap και Banana Republic.

Ακριβώς πριν από την κυκλοφορία του κουπονιού, θα αυξήσουν τις τιμές για να φαίνεται ότι το κουπόνι, σας κάνει μια καταπληκτική προσφορά. Τα πολλά κουπόνια είναι ένας τρόπος που χρησιμοποιούν οι έμποροι για να σας ξεγελάσουν και να ξοδέψετε περισσότερα

Η δυναμική τιμολόγηση αποφασίζει τι σας χρεώνει με βάση το ιστορικό σαςmouse internet internet

Η δυναμική τιμολόγηση συμβαίνει όταν οι λιανοπωλητές αξιοποιούν το ιστορικό των περιηγήσεων σας, το ιστορικό των αγορών σας ή ακόμη και τη φυσική θέση σας, για να καθορίσουν τι θα σας χρεώσουν.

Ουσιαστικά προσπαθούν να καταλάβουν μέχρι πόσα μπορείτε να διαθέσετε με βάση το πόσο συχνά πληρώνετε το πλήρες ποσό, ποιοι τύποι αντικειμένων σας ενδιαφέρουν, που αλλού έχετε αναζητήσει, πόσο “εύπορος” είναι ο ταχυδρομικός σας κώδικας.

Η δυναμική τιμολόγηση, με κάποια από τις παραπάνω μορφές, έχει χρησιμοποιηθεί από online εμπόρους λιανικής πώλησης όπως το , Orbitz, Staples, και το Home Depot για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους.

Οι Ιστοσελίδες διαφοροποιούν τις τιμές με βάση τις πληροφορίες που παρέχετε. Αν νομίζετε ότι η τιμή που βλέπετε σε μια ιστοσελίδα είναι αυτή που βλέπετε, είστε γελασμένοι.

Δοκιμάστε την ανώνυμη περιήγηση ή την απενεργοποίηση των τρίτων και, στη συνέχεια, ελέγξτε για να δείτε αν η τιμή ενός προϊόντος παραμένει η ίδια.

Η ιστοσελίδα είναι σε θέση να σας “γνωρίζει” από τις συνήθειες σας και σας χρεώνει αναλόγως. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τις τιμές από μια κινητή συσκευή για να δείτε αν είναι διαφορετικές.

Μερικές ιστοσελίδες χρησιμοποιούν διαφορετική τιμολόγηση με βάση το τη συσκευή που χρησιμοποιείτε: αν είστε με κινητό, Mac ή PC.

Προσπαθήστε πάντα να συγκρίνετε τα προϊόντα για να βεβαιωθείτε ότι θα ανακαλύψετε την καλύτερη τιμή που υπάρχει.

Τιμολόγηση κύρους και πιστεύεις ότι η υψηλότερη τιμή ισούται με την Ανώτερη ποιότηταinfiniti internet internet

Είναι μια κοινή στρατηγική τιμολόγησης που σας κάνει να πιστέψετε πως επειδή η τιμή είναι υψηλή, σημαίνει ότι η ποιότητα είναι ανώτερη.

  OpenSSL κρίσιμη ευπάθεια, τι μπορώ να κάνω

Μερικές φορές αυτό είναι αλήθεια, αλλά μερικές φορές, δεν είναι.

Παραδείγματα περιλαμβάνουν αρώματα, κοσμήματα, ακόμη και νέα αυτοκίνητα. Όταν βρείτε φθηνά αρώματα, η πρώτη αντίδραση είναι συνήθως να αναρωτηθείτε τι δεν πάει καλά με αυτό, και συχνά αγοράζετε την πιο ακριβή έκδοση.

Επίσης, πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν την τιμολόγηση κύρους κατά τη δημιουργία prestige. Σκεφτείτε Nissan και Infiniti: Και τα δύο κατασκευάζονται με το ίδιο σασί και κινητήρα, αλλά η γραμμή Infiniti έχει υψηλότερο “κύρος” λόγω τιμής.

Η τιμολόγηση κύρους έρχεται συχνά με διαφημίσεις από διασημότητες. Μην πέφτετε στην παγίδα, διαβάστε κριτικές για να καθορίσετε εάν η τιμή που βλέπετε ανταποκρίνεται πραγματικά σε αυτό που θα αποκτήσετε.

Η γοητευτική τιμολόγηση σε κάνει να νομίζεις η τιμή είναι χαμηλότερη από ό, τι είναιbuy internet internet

Όλοι έχουμε δεις τιμές σαν 19,99 ή 9,97 δολάρια. Το κόλπο είναι γνωστό και αρκετά προφανές.

Επειδή όμως διαβάζουμε από αριστερά προς τα δεξιά, βλέπουμε τον πρώτο αριθμό της τιμής και μένουμε σε αυτόν. Σύμφωνα με μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το περιοδικό της Έρευνας Καταναλωτών, το φαινόμενο του “αριστερού ψηφίου” έχει σημαντικό αντίκτυπο στις αποφάσεις των αγορών.
Κάθε φορά που βλέπετε μια τιμή με 0,99 ή 0,97, προσπαθήστε να στρογγυλοποιήσετε προς τα πάνω, πριν αποφασίσετε.

“Ανοίξτε το πορτοφόλι” Μέτρα τιμολόγησης για να αγοράζεις πράγματα που δεν χρειάζεσαιinternet

Έχετε παρατηρήσει ποτέ ότι κοντά στην είσοδο ή στις βιτρίνες των καταστημάτων λιανικής πώλησης υπάρχουν συνήθως άχρηστα πράγματα; Όλα αυτά που δεν είχατε καμία πρόθεση να αγοράσετε, αλλά σας βάζουν σε πειρασμό με την διαφημιζόμενη τιμή.Το ίδιο συμβαίνει και με τα διαδικτυακά καταστήματα. Βιτρίνα ίσον παγίδα.

Ο μοναδικός σκοπός αυτών των απεικονίσεων είναι να σας κάνει να σκεφτείτε ότι θα εξοικονομήσετε χρήματα, με την ελπίδα ότι θα ανοίξετε το πορτοφόλι σας. Αν το ανοίξετε είναι πλέον αργά. Καλό θα είναι να γνωρίζετε και να θυμάστε το αυτονόητο. Όλες οι βιτρίνες στολίζονται για ένα και μόνο λόγο, να αποσυντονίζουν τον καταναλωτή. Απλά προχωρήστε και αγοράστε αυτό που σας ενδιαφέρει πραγματικά. .

Σε όλους μας αρέσουν οι προσφορές, αλλά είναι σημαντικό να είμαστε σίγουροι ότι είναι πραγματικές.

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).


  +  88  =  97