Ιαπωνία: αγορές μόνο με ένα δακτυλικό αποτύπωμα

Αυτό το καλοκαίρι, η ιαπωνική κυβέρνηση θα αρχίσει δοκιμές σε ένα σύστημα που θα επιτρέπει στους ξένους τουρίστες να επαληθεύουν την ταυτότητά τους και να αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες χρησιμοποιώντας μόνο το δακτυλικό τους αποτύπωμα.fingerprint δακτυλικό αποτύπωμα

Πριν από Ολυμπιακούς του Τόκιο το 2020, η Ιαπωνία αναζητεί τρόπους πρόληψης της εγκληματικότητας και της ανακούφισης του στρες των ταξιδιωτών καθώς με το συγκεκριμένο σύστημα δεν χρειάζεται να μεταφέρουν μετρητά ή πιστωτικές κάρτες. Το πείραμα θα επιτρέψει στην κυβέρνηση να αξιολογήσει πλήρως το σύστημα πριν το εφαρμόσει πλήρως.

Το πείραμα θα διαθέτει σαρωτές δακτυλικών αποτυπωμάτων σε δημοφιλείς λιανοπωλητές, σε τουριστικά κέντρα, 300 συνολικά καταστήματα με σουβενίρ, εστιατόρια, ξενοδοχεία και άλλες εγκαταστάσεις.

Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς της κυβέρνησης, θα εξακολουθεί να απαιτείται εξακρίβωση ταυτότητας με διαβατήριο για να κάνουν check-in σε ένα ξενοδοχείο, αν και ο νόμος θα επιτρέπει αγορές μέσω δακτυλικών αποτυπωμάτων κατά τη διάρκεια της διαμονής σας.

Τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, το θεματικό πάρκο Huis Ten Bosch στο Ναγκασάκι εισήγαγε ένα παρόμοιο σύστημα και ανέφερε ότι λειτούργησε πολύ καλά.

Η Ιαπωνία δοκιμάζει ένα παρόμοιο σύστημα που χρησιμοποιεί δακτυλικό αποτύπωμα για τους πολίτες της, που θα τους επιτρέπει την ανάληψη χρημάτων από ΑΤΜ σε μια προσπάθεια να αυξήσει την ασφάλεια και να μειώσει τις περιπτώσεις παράνομων συναλλαγών με κλεμμένες κάρτες.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).