Δεν χρειάζεται να έχετε site για να πέσετε θύματα επιθέσεων DDoS

Έρευνα της Kaspersky Lab και της B2B International για το DDoS, έδειξε ότι οι επιχειρήσεις δεν είναι απαραίτητο να διαθέτουν εξωτερικά interfaces, όπως ιστότοπους, portal πελατών και συστήματα συναλλαγών, για να πέσουν θύματα επιθέσεων Distributed Denial of Service (DDoS). Βάσει της έρευνας, οι εσωτερικές διαδικτυακές υπηρεσίες, λειτουργίες και λύσεις συνδεσιμότητας είναι εξίσου ευάλωτες.ddos

Το 2015, μία στις έξι (16%) επιχειρήσεις παγκοσμίως έπεσε θύμα επιθέσεων DDoS, μέγεθος που αυξάνεται στο ένα τέταρτο για τους μεγάλους οργανισμούς. Για τις περισσότερες, οι επιθέσεις αυτές αφορούσαν εξωτερικές δραστηριότητες.

Λίγο λιγότερες από τις μισές επιχειρήσεις που έπεσαν θύμα δήλωσαν ότι οι ιστοσελίδες τους είχαν πληγεί, ενώ περίπου το ένα τρίτο δήλωσε ότι είχαν επηρεαστεί τα portal πελατών και τα στοιχεία σύνδεσής τους (38%) καθώς και υπηρεσίες επικοινωνιών (37%). Το ένα τέταρτο διαπίστωσε ότι μια επίθεση DDoS είχε επηρεάσει τα συστήματα συναλλαγών.

Ωστόσο, ορισμένες εταιρείες ανακάλυψαν ότι μια επίθεση DDοS είχε επηρεάσει τις εσωτερικές διαδικτυακές υπηρεσίες τους. Το ένα τέταρτο δήλωσε ότι είχαν επηρεαστεί οι file servers, ενώ το 15% δήλωσε ότι είχαν πληγεί τα λειτουργικά συστήματα. Επίσης, το 15% δήλωσε ότι οι επιθέσεις DDοS επηρέασαν τη συνολική συνδεσιμότητα τους με το δίκτυο του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου.

Όσον αφορά τους τομείς που επλήγησαν περισσότερο, ο βιομηχανικός κλάδος ήταν ιδιαίτερα ευπαθής στις εσωτερικές επιπτώσεις μιας επίθεσης DDοS, με το ένα τέταρτο των συμμετεχόντων να αναφέρει ότι τα λειτουργικά του συστήματα είχαν επηρεαστεί και πάνω από το ένα τρίτο να παρατηρεί επιπτώσεις στους file servers.Παράλληλα, μία στις πέντε εταιρείες τηλεπικοινωνιών, μεταφορών, Πληροφορικής και ένας στους πέντε κυβερνητικούς οργανισμούς παρατήρησαν ότι η συνδεσιμότητα του δικτύου τους είχε υποστεί βλάβη.

«Είναι σημαντικό οι επιθέσεις DDoS να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη. Πρόκειται για μια εγκληματική δραστηριότητα που μπορεί να διαπραχθεί σχετικά εύκολα, αλλά οι επιπτώσεις της στη συνεχή λειτουργία της επιχείρησης μπορεί να είναι εκτεταμένες. Βάσει της έρευνας μας, πέρα από τις γνωστές επιπτώσεις μιας επίθεσης DDοS, όπως η διακοπή λειτουργίας μιας ιστοσελίδας, η δυσφήμιση και οι δυσαρεστημένοι πελάτες, τα χτυπήματα αυτά μπορεί να φτάσουν βαθιά μέσα στα εσωτερικά συστήματα μιας εταιρείας. Και δεν έχει σημασία πόσο μικρή είναι η εταιρεία ή αν έχει ή δεν έχει ιστοσελίδα, καθώς όποια εταιρεία είναι online, είναι δυνητικός στόχος. Τα απροστάτευτα λειτουργικά συστήματα είναι εξίσου ευάλωτα σε μια επίθεση DDoS όσο και μία εξωτερική ιστοσελίδα, καθώς κάθε διαταραχή μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στη λειτουργία μιας επιχείρησης», σχολίασε ο Evgeny Vigovsky, Head of Kaspersky DDοS Protection, της Kaspersky Lab.

Η λύση Kaspersky DDoS Protection συνδυάζει την εκτεταμένη εμπειρία της Kaspersky Lab για την καταπολέμηση των ψηφιακών απειλών με την εσωτερική εξειδίκευση της εταιρείας στην ανάπτυξη λογισμικού. Η λύση προστατεύει από όλους τους τύπους επιθέσεων DDοS, ανεξάρτητα από την πολυπλοκότητα, τη δύναμη και τη διάρκειά τους.

Σε αντίθεση με πολλά παρόμοια προϊόντα, η λύση της Kaspersky Lab προστατεύει οποιαδήποτε online υπηρεσία που θα μπορούσε να δεχτεί επίθεση, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρηματικών εφαρμογών, υπηρεσιών, βάσεων δεδομένων και πολλών άλλων.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη λύση Kaspersky DDοS Protection είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο της Kaspersky Lab.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).