Με τους κινδύνους που ενέχουν στην διαχείριση και την ασφάλεια των πιστωτικών καρτών και τις απάτες που συνεχώς εξελίσσονται, οι εταιρείες συνεχίζουν να αναζητούν νέους καινοτόμους τρόπους για την ενίσχυση της ασφάλειας των καταναλωτών.
Τα στοιχεία του Υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ δείχνουν ότι το μέσο ποσό που έχει κλαπεί ανά κάρτα το 2012 ήταν 399 δολάρια από τα περίπου 5.550.000.000 δολάρια που είχαν κλαπεί σε όλο τον κόσμο, ένα τεράστιο ποσό που σίγουρα χρησιμεύσει σαν κίνητρο.
Η πρόσφατη παραβίαση Target απέδειξε, ότι οι πιστωτικές κάρτες βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων των hackers κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές οικονομικές απώλειες, και όπως αναφέρει η Ένωση Καταναλωτών Bankers η εκ νέου έκδοση καρτών που βρέθηκαν σε κίνδυνο έχει ήδη κοστίσει πάνω από 172 εκατομμύρια δολάρια.
Μετά από τέτοια περιστατικά ήρθε η ανακοίνωση της MasterCard, την Τρίτη που μας πέρασε, η οποία είπε ότι συνεργάζεται με την Syniverse, μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, προκειμένου να ελαχιστοποιήσει τις μη εξουσιοδοτημένες αγορές που γίνονται με κλεμμένο πλαστικό.
Οι δύο εταιρείες έχουν ήδη σε εξέλιξη ένα πιλοτικό σύστημα opt-in που επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν μια συναλλαγή με πιστωτική κάρτα μόνο όταν έχουν την κινητή συσκευή τους σε λειτουργία για να επιβεβαιώσει μια συγκεκριμένη γεωγραφική θέση.
Οι πάροχοι των υπηρεσιών, στη συνέχεια διασταυρώνουν τις θέσεις τόσο της πιστωτικής κάρτας όσο και αυτής από την κινητή συσκευή κατά τη στιγμή της συναλλαγής και αν συμπίπτουν η συναλλαγή προχωράει κανονικά. Διαφορετικά, αν η κάρτα είναι στο Τορόντο, για παράδειγμα, και το smartphone στο Λονδίνο, η συναλλαγή θα πρέπει να αμφισβητηθεί.
Ο Joe DiFonzon, διευθύνων σύμβουλος τεχνολογίας της Syniverse είπε στην Guardian:
Μόλις ένα κινητό τηλέφωνο συνδέεται με το τηλεφωνικό δίκτυο μπορούμε να δούμε τη θέση ενός χρήστη μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Η τεχνολογία θα ωφελήσει τόσο τη MasterCard όσο και τους πελάτες της, καθιστώντας πιο δύσκολο στους εγκληματίες να χρησιμοποιούν κλεμμένες ή κλωνοποιημένες πιστωτικές κάρτες.
Η MasterCard αναφέρει ότι θα προσφέρουν προπληρωμένα πακέτα δεδομένων για δημοφιλείς προορισμούς, ώστε οι πελάτες να μην χρεώνονται για περιαγωγή δεδομένων ακόμα και αν δεν βρίσκονται στην χώρα τους.