Δύο μέρες πριν, οι βασικές υπηρεσίες του Skype ήταν εκτός λειτουργίας σε όλο τον κόσμο και η Microsoft χρειάστηκε περίπου 12 ώρες για να επιδιορθώσει την βλάβη.
Κατά την διάρκεια της διακοπής οι χρήστες δεν ήταν σε θέση να συνδεθούν φωνητικά και οπτικά με τους φίλους τους μέσω της υπηρεσίας, καθώς επίσης και να δουν τους συνδεδεμένους χρήστες ή να ορίσουν την κατάσταση του προφίλ τους.
Στην πραγματικότητα το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να στέλνουν γραπτά μηνύματα στα τυφλά.
Με σημερινή της δήλωση η Microsoft εξηγεί ότι η διακοπή προκλήθηκε από αυτό που αποκαλεί “μεγαλύτερη από τη συνήθη αλλαγή διαμόρφωσης” η οποία αποσύνδεσε όλους τους χρήστες από τους διακομιστές της.
Ουσιαστικά και με απλά λόγια η υπηρεσία δέχτηκε μια επίθεση DDoS από εκατομμύρια χρήστες που προσπαθούσαν να συνδεθούν, μετά την πρώτη αποσύνδεση.
“Όταν χρήστες προσπάθησαν να επανασυνδεθούν, δημιουργήθηκε βαριά κυκλοφορία και κάποιοι από εσάς δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τις δωρεάν υπηρεσίες του Skyρe, συμπεριλαμβανομένων των μηνυμάτων, την παρουσία και τη διαχείριση της λίστας επαφών. Άλλοι δεν μπορούσαν καν να συνδεθούν με το Skyρe, ή να κάνουν κλήσεις προς σταθερά ή κινητά τηλέφωνα. Το Skyρe για επιχειρήσεις δεν επηρεάστηκε”
εξήγησε η εταιρεία.
Αυτή τη στιγμή, όλες οι υπηρεσίες του Skype λειτουργούν κανονικά και η Microsoft αναφέρει ότι όλα έχουν αποκατασταθεί πλήρως σε όλο τον κόσμο.
Για την ιστορία, η υπηρεσία ιδρύθηκε το 2003 και αγοράστηκε από τη Microsoft το 2011 για $8.5 δισεκατομμύρια δολάρια (!).
Η υπηρεσία είναι τώρα διαθέσιμη για την πλειονότητα των desktop και φορητών συσκευών, συμπεριλαμβανομένων των Windows, Linux και Mac OS X, καθώς και σε Windows Phone, iOS, Android, και BlackBerry.
Είναι επίσης διαθέσιμη και σε πρόγραμμα περιήγησης μέσω του web.skype.com, χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης της εφαρμογής.