Η μεταμόρφωση της Microsoft όπως φαίνεται με τον Edge

Η Microsoft φαίνεται ότι αρχίζει να χρησιμοποιεί νέες μεθόδους για να προσεγγίσει τους πελάτες της, που μέχρι πριν από λίγο καιρό είχαν αρκετά παράπονα από την . Microsoft Edge

Μια και η λογική του νέου CEO της Μicrosoft είναι να “ακούει” περισσότερο τον πελάτη, η εταιρεία δείχνει να αλλάζει εντελώς τον τρόπο που έκανε τα πράγματα μέχρι και χθες. Ας πάρουμε για παράδειγμα τον Internet Explorer, έναν browser που σχεδόν κανείς έμπειρος χρήστης δεν τον χρησιμοποιούσε.

Ο Internet Explorer κρατούσε επτασφράγιστα τα μυστικά του. Κανείς δεν γνώριζε τι αλλαγές πραγματοποιούσε η εταιρεία μετά από κάθε αναβάθμιση ς του browser. Με τον νέο browser Edge όμως τα πράγματα φαίνεται να αλλάζουν.

Ένα νέο προϊόν της Microsoft για το Web και η εταιρεία δείχνει να παρακολουθεί πιστά τα των χρηστών που δοκιμάζουν τον browser.

Βέβαια το εντελώς διαφορετικό είναι ότι περιγράφει λεπτομερώς τις αλλαγές που έγιναν σε κάθε νέα έκδοση του προτος περιήγησης.

Είναι μια ευπρόσδεκτη αλλαγή για όλους μας, επειδή πλέον θα γνωρίζουμε με τι σερφάρουμε, και οι προγραμματιστές θα είναι πιο σίγουροι γνωρίζοντας ποιους π χρησιμοποιεί η εφαρμογή και ποια χαρακτηριστικά θα υποστηρίζονται σε κάθε έκδοση.

Επιτέλους μπορούμε να αποχαιρετήσουμε τον Internet Explorer, καθώς όπως όλα δείχνουν πως ο Edge, όχι μόνο ήρθε για να μείνει, αλλά και για να μας κάνει να σκεφτούμε πολύ σοβαρά να γυρίσουμε πίσω στην Μicrosoft.

(Ε καλά τώρα μην τα παίρνετε και όλα στα σοβαρά…)

Microsoft Edge Changelog

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).