Η Microsoft μόλις ανακοίνωσε μια νέα εταιρική σχέση με την NASCAR του Hendrick Motorsport. Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές το τελευταίο διάστημα στην νέα επιθετική πολιτική διαφήμισης της Microsoft.
Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει όλοι σας, ή τουλάχιστον, εσείς που παρακολουθείτε τα νέα τεχνολογίας, με ποιο τρόπο κάνει marketing η εταιρεία στα επερχόμενα Windows 10. Αλλεπάλληλες ανακοινώσεις, για κάθε νέο χαρακτηριστικό, ή και για το χρώμα των εικονιδίων.
Δυσνόητα press releases που κάνουν τον κόσμο να ψάχνεται και να αναρωτιέται. Το τελευταίο παράδειγμα ήταν με την ανακοίνωση για την δωρεάν διάθεση, την μη δωρεάν διάθεση, και την ξανά δωρεάν διάθεση του επερχόμενου λογισμικού.
Σήμερα η εταιρεία ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία που θα βοηθήσει το marketing του νέου προϊόντος.
Η Microsoft και η NASCAR έχουν υπογράψει ήδη συμβόλαιο συνεργασίας από το 2014 για το Surface tablet αλλά και για μια εφαρμογή που επιτρέπει στην εταιρεία να συλλέγει δεδομένα από τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στα τρια NASCAR series.
Έτσι η σημερινή συμφωνία αποτελεί μια επέκταση της αρχικής και έγινε για να καλύψει την προβολή των Windows 10.
Η Μicrosoft ανακοίνωσε ότι το λογότυπο των Windows 10 θα εμφανιστεί στο αυτοκίνητο του Dale Earnhardt Jr. στους αγώνες της Sonoma στις 28 Ιουνίου και στους αγώνες της Pocono στις 2 Αυγούστου. Τα λογότυπα των Windows 10 θα εμφανίζονται στο καπό και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ το λογότυπο της Μicrosoft θα εμφανίζεται και στις δύο πλαϊνά του αυτοκινήτου.
Η NASCAR με την σειρά της θα χρησιμοποιήσει τα Windows 10 και το Azure για να αναλύσει τη φθορά των ελαστικών, την κατανάλωση καυσίμου και τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου.