Ερευνητές της Microsoft προτείνουν εύκολους κωδικούς

Οι χρήστες έχουν κατακλυστεί με άρθρα και tutorials για την σωστή επιλογή κωδικού στα διάφορα προφίλ τους στο , με την Microsoft τώρα να καταρρίπτει τον “κανόνα” του δύσκολου κωδικού!

password Microsoft

Όπως έχει αναφερθεί αρκετές φορές, ένας “σωστός” ς πρέπει να έχει τουλάχιστον 8 χαρακτήρες, στους οποίους πρέπει να περιλαμβάνονται αριθμοί, σύμβολα και χαρακτήρες σε κεφαλαία και πεζά.

Οι ερευνητές της Microsoft, όμως, Dinei Florencio, Cormac Hurley και Paul C. van Oorschot, προτείνουν οι χρήστες να χρησιμοποιούν κωδικούς απλούς και να επαναχρησιμοποιήσουν κάποιους παλαιότερους ώστε να μην ταλαιπωρούνται για να θυμούνται νέους.

Δεν το συνιστούν αυτό βέβαια σε λογαριασμούς με ευαίσθητα προσωπικά όπως στο Facebook, το Gmail ή άλλες δημοφιλείς υπηρεσίες, αλλά σε forums και ηλεκτρονικές κοινότητες, κάτι το οποίο κάνει ήδη το 96% των χρηστών, όπως έδειξε η μελέτη τους.

Σίγουρα όμως οι χρήστες πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί με τους λογαριασμούς στους στο ή στην υπηρεσία web banking που χρησιμοποιούν, σε ό,τι έχει να κάνει δηλαδή με οικονομικές συναλλαγές.

Εφαρμογές όπως το LastPass (πρόσθετο σε όλους τους browsers, αλλά και σε Android smartphones και iPhones) προτείνουν έναν ισχυρό κωδικό κατά την εγγραφή σε μία υπηρεσία, τον οποίο και αποθηκεύει (και συγχρονίζει μεταξύ συσκευών), αλλά είναι δύσκολο από τον χρήστη να απομνημονευτεί.

Ωστόσο, οι ερευνητές προτείνουν να κάνουν οι χρήστες, αυτό που έδειξε το 96% της μελέτης τους, ότι σε web sites χωρίς “κρίσιμα” προσωπικά δεδομένα, ένας απλός και ευκολομνημόνευτος κωδικός είναι η ενδεδειγμένη λύση.

Πηγή: e-pcmag.gr

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.087 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).