Η Canon USA κατηγορείτε ότι αναγκάζει τους πελάτες της να αγοράζουν δοχεία μελάνης αν θέλουν μόνο να σαρώσουν και να στείλουν έγγραφα με φαξ χρησιμοποιώντας τους λεγόμενους εκτυπωτές All-In-One της εταιρείας.
Ο David Leacraft αγόρασε έναν εκτυπωτή Canon PIXMA MG2522 All-in-One από την Walmart τον Μάρτιο και τρελάθηκε όταν η συσκευή του δεν ήταν σε θέση να σαρώσει ή να στείλει φαξ όταν εξαντλήθηκαν τα μελάνια. Φυσικά η σάρωση και η αποστολή φαξ δεν απαιτούν μελάνι.
Ο Leacraft δεν θα αγόραζε τον εκτυπωτή της Canon αν το ήξερε αυτό, αναφέρει η νομική του ομάδα. Νιώθοντας εξαπατημένος, ο Leacraft κατέθεσε μήνυση στην Canon USA.
“Δεν υπάρχει κάποιος λόγος για την πώληση των εκτυπωτών All-In-One με λειτουργίες σάρωσης ή αποστολής φαξ που συνδέονται άμεσα με την ύπαρξη ή το επίπεδο της μελάνης που περιέχεται στις συσκευές”, αναφέρει η καταγγελία του Leacraft [PDF], που κατατέθηκε την περασμένη εβδομάδα σε ομοσπονδιακό δικαστήριο της Νέας Υόρκης.
”Το μελάνι δεν απαιτείται για τη σάρωση ή τη λειτουργία του φαξ. Το μελάνι δεν βελτιώνει την απόδοση της σάρωσης ή της αποστολής φαξ. Η σύνδεση των δυνατοτήτων σάρωσης ή φαξ των εκτυπωτών All-In-One με το μελάνι που περιέχεται στις συσκευές δεν προσφέρει κανένα όφελος και εξυπηρετεί μόνο την οικονομική βλάβη των καταναλωτών.”