Διαφημίσεις στον Firefox… όχι διαφημίσεις, χορηγούμενο περιεχόμενο

Mozilla Firefox v60: Όλοι γνωρίζουμε ότι τίποτα στο διαδίκτυο δεν είναι δωρεάν, και το πώς οι μεγάλες εταιρίες του διαδικτύου μπορεί να φαίνεται ότι διαθέτουν περιεχόμενο δωρεάν (βλέπε Google ή Facebook), αλλά τελικά κερδίζουν από τα δεδομένα μας και τη διαφήμιση. Στο παρελθόν έχουμε αναφέρει ότι εμείς είμαστε το προϊόν.

Το ίδρυμα Mozilla δεν θα μπορούσε να λείψει από το πάρτι. Έτσι σύντομα (από την επόμενη εβδομάδα) θα δούμε διαφημίσεις να σερβίρονται μέσω του προγράμματος περιήγησης Firefox. Το πρόβλημα είναι ότι ο browser του ιδρύματος Mozilla, δεν κρατάει και το καλύτερο μερίδιο στην αγορά αυτή τη στιγμή, με τον Chrome της Google να επικρατεί με μεγάλη διαφορά.Firefox
Γιατί είναι πρόβλημα; Η κίνηση του ιδρύματος ίσως απογοητεύσει αρκετούς χρήστες που επιλέγουν τον Firefox για την καθημερινή τους περιήγηση, και η απογοήτευση του τελικού χρήστη δεν αφήνει περιθώρια για ελπίδες μεγαλύτερης υιοθέτησης του browser.

Φυσικά ο Mozilla προσπαθεί να χρυσώσει το χάπι αναφέροντας ότι τα αναλυτικά στοιχεία δεν θα πωλούνται σε διαφημιστικές εταιρείες.
Βέβαια θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το ίδρυμα Mozilla δεν θεωρεί ότι θα προβάλει διαφημίσεις αλλά sponsored content, ή θα δέχεται χορηγίες για προβολή περιεχομένου… Ναι είναι η θετική αναπλαισίωση του όρου διαφήμιση (ad) που ακούγεται πολύ άσχημα στο marketing.

Έτσι τουλάχιστον υποστηρίζει ο Nate Weiner, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Pocket. Η Mozilla εξαγόρασε την εταιρεία του, στις αρχές του περασμένου έτους.

Ο Weiner ανέφερε ότι χρειαζόμαστε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Στην καλύτερη περίπτωση, το Διαδίκτυο μας κάνει να γελάμε, μας κάνει να σκεφτούμε, μας διδάσκει και μας φέρνει νέες προοπτικές. Οι παραγωγοί περιεχομένου, καλώς ή κακώς εξαρτώνται από τη διαφήμιση για να διαθέσουν το περιεχόμενό τους. Όμως το μοντέλο απλά δεν λειτουργεί πια, για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών και με τα σκουπίδια του clickbait.

Δυστυχώς, σήμερα, αυτό το μοντέλο διαφήμισης δεν λειτουργεί. Δεν σέβεται το απόρρητο των χρηστών, δεν είναι διαφανές και στερείται ελέγχου, κάτι που μας πηγαίνει σε περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας, clickbait.

Ποιο είναι το μετά-μήνυμα; Ναι θα σερβίρουμε διαφημίσεις αλλά ποιοτικού περιεχομένου…

Από την αρχή του έτους, το ίδρυμα Mozilla άρχισε να εμφανίζει κάποιους συνδέσμους στον Firefox με συνιστώμενο περιεχόμενο στη σελίδα της νέας καρτέλας. Ορισμένες από τις συστάσεις ήταν χορηγούμενες. Οι σύνδεσμοι αυτοί υπάρχουν ήδη στις εκδόσεις Nightly και Beta από τη Δευτέρα που μας πέρασε. Με τον Firefox 60, που θα κυκλοφορήσει στις στις 9 Μαΐου, η λειτουργία θα διατεθεί σε όλους τους χρήστες του Firefox στις Η.Π.Α.

Το ίδρυμα Mozilla υπόσχεται ότι δεν θα αποστέλλει δεδομένα των χρηστών σε διαφημιστικές εταιρείες και δεν θα τα συλλέγει σε διακομιστές της εταιρείας.

Στο Mozilla, λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τα προσωπικά σας δεδομένα. Η σελίδα Activity Stream δεν θα συλλέγει δεδομένα που θα μπορούσαν βοηθήσουν στη προσωπική σας ταυτοποίηση. Δεν θα μεταδίδουμε που περιηγείστε, τις αναζητήσεις που πραγματοποιείτε ή τις ιδιωτικές σας ρυθμίσεις. Το Activity Stream δεν θα αποστέλλει cookies και θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία ransport Layer Security για την ασφαλή μετάδοση των δεδομένων στους διακομιστές της Mozilla.

Το ίδρυμα αναφέρει ότι τα δεδομένα που συλλέγονται θα διατηρούνται στους διακομιστές τους με ασφάλεια για 30 ημέρες σε ανώνυμη και συγκεντρωτική μορφή. Στη συνέχεια, θα διαγράφονται οριστικά…

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).