Για να γιορτάσει τα 20α γενέθλιά της, η Opera Software, η εταιρεία πίσω από το πρόγραμμα περιήγησης Opera Web, παρουσίασε το νέο της λογότυπο (logo).
Ενώ συνήθως οι εταιρείες όταν κάνουν ένα lifting στην εμφάνισή τους πειράζουν το χρώμα στο λογότυπο τους, άντε και την γραμματοσειρά. Όμως το νέο εμπορικό σήμα της Οpera είναι εν γένη διαφορετικό από ό,τι μας έχει συνηθίσει μέχρι τώρα, έστω και αν το λογότυπο της εξακολουθεί να είναι το ίδιο γράμμα “Ο”
Η σχεδιαστική ομάδα της Opera, με επικεφαλής τον Arnfinn Hushovd, συνεργάστηκε με δύο άλλες εταιρείες, την Αγγλική DixonBaxi και την Νορβηγική Anti και το αποτέλεσμα είναι ένα 3D rendering του γράμμα O με μια μικρή προοπτική, αλλά ένα Ο που είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που η εταιρεία έχει μέχρι τώρα επιδείξει.
«Οραματιζόμαστε το νέο λογότυπο της Οpera ως πύλη που σας συνδέει γρήγορα με αυτό που ψάχνετε στο διαδίκτυο,”
δήλωσε ο Sean D’Arcy, VP Global Marketing και Distribution της Οpera.
“Το 3-D “O”συμβολίζει μια πύλη που οδηγεί σε περισσότερα: περισσότερο περιεχόμενο, περισσότερες ανακαλύψεις, περισσότερες απαντήσεις, περισσότερη επικοινωνία, περισσότερη διασκέδαση, μεγαλύτερη εξοικονόμηση δεδομένων, περισσότερα από τη ζωή – ό,τι ψάχνετε σε απευθείας σύνδεση, η Οpera σας βοηθά να κάνετε περισσότερα ! “
Η αλλαγή είναι πλέον ενεργή μόνο στο χώρο της Οpera και Οpera Mini για το iOS, αλλά θα παρουσιαστεί επίσης και σε άλλες υπηρεσίες της εταιρείας, όπως: Οpera για το Android, το Οpera Mini για το Android, Οpera Mini για τα Windows Phone, Οpera για υπολογιστές, Οpera Mediaworks, Οpera Max, και το Οpera Coast.
Δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο