Η εταιρεία φωτογραφικών ειδών Nikon αντεπιτίθεται στις εικόνες που γεννάει η τεχνητή νοημοσύνη και διαφημίζει τη «φυσική νοημοσύνη».
Καθώς οι γεννήτριες εικόνων τεχνητής νοημοσύνης, όπως οι Midjourney, Craiyon, Dall-E κλπ, συνεχίζουν να προσφέρουν πλαστές φωτογραφίες σαν αληθινές, η Nikon παίρνει θέση ενάντια στην τεχνητή νοημοσύνη και υποστηρίζει για λογαριασμό των ανθρώπων την «φυσική νοημοσύνη».
Σύμφωνα με το Little Black Book, η Nikon Peru συνεργάστηκε πρόσφατα με την διαφημιστική εταιρεία Circus Grey Peru σε μια νέα διαφημιστική καμπάνια «Natural Intelligence» (φυσική νοημοσύνη).
Παρόλο που η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί πλέον να δημιουργήσει φωτορεαλιστικές εικόνες με μια απλή προτροπή κειμένου, η Nikon θέλει να υπενθυμίσει σε όλους ότι ο πραγματικός κόσμος είναι γεμάτος απίστευτες σκηνές που καταγράφονται καλύτερα με μια κάμερα αντί να τις φαντάζονται με AI.
«Ζούμε στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης», λέει η Nikon Peru στο παραπάνω 2λεπτο βίντεο.
«Σε όλο τον κόσμο, εκατομμύρια άνθρωποι έχουν εμμονή με τη δημιουργία απίστευτων σουρεαλιστικών εικόνων για οτιδήποτε μπορούν να φανταστούν, εισάγοντας μόνο μερικές λέξεις-κλειδιά.
Αυτή η εμμονή με το τεχνητό, μάς κάνει να ξεχνάμε ότι ο κόσμος μας είναι γεμάτος εκπληκτικά φυσικά μέρη που συχνά είναι πιο περίεργα από τη φαντασία.
Δημιουργήσαμε μια καμπάνια με πραγματικές απίστευτες φυσικές εικόνες που λαμβάνονται με τις κάμερές μας, με λέξεις-κλειδιά όπως αυτές που χρησιμοποιούνται με την Τεχνητή Νοημοσύνη».
Κάθε μία από τις φωτογραφίες της διαφημιστικής καμπάνιας συνοδεύεται από μια χιουμοριστική φράση που δείχνει τον περίεργο τύπο προτροπής που μπορεί να χρειαστεί για να πείσουμε μια γεννήτρια εικόνας AI να παράγει κάτι παρόμοιο.
Δείτε μερικές από αυτές, μαζί με το υποτιθέμενο κείμενο δημιουργίας της :
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη αρχίσει να κάνει πραγματική ζημιά στους φωτογράφους και τη βιομηχανία φωτογραφίας, καθώς οι παραγόμενες “φωτογραφίες” είναι πολύ φθηνότερες και πιο γρήγορες σε σύγκριση με την πρόσληψη ενός πραγματικού καλλιτέχνη.
«Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο δημιουργούν σουρεαλιστικές εικόνες απλώς εισάγοντας μερικές λέξεις-κλειδιά σε έναν ιστότοπο, κάτι που επηρεάζει άμεσα τους φωτογράφους, ειδικά σε μέρη με λιγότερους πόρους», γράφει το Little Black Book .
«Στη Λατινική Αμερική, για παράδειγμα, οι φωτογράφοι καλούνται όλο και λιγότερο από τις εταιρείες και χάνουν σιγά σιγά χώρο, δουλειά και κέρδη».
Μέσω αυτής της διαφημιστικής καμπάνιας, η Nikon υπερασπίζεται την αξία των φωτογράφων και του έργου που παράγουν, αλλά και φυσικά των προϊόντων της.
«Η Nikon έχει μια σημαντική δέσμευση για όλους τους φωτογράφους στον κόσμο, οι οποίοι, με το ταλέντο και την τέχνη τους, μας επέτρεψαν να απολαύσουμε τις πιο όμορφες και εκπληκτικές εικόνες, γι’ αυτό ήταν τόσο σημαντικό για εμάς να αναλάβουμε την πρωτοβουλία και να υποστηρίξουμε τη φωτογραφία», λέει στο Little Black Book ο CCO Circus Gray Peru, Charlie Tolmos. .
Η Nikon Peru διέδωσε τις εικόνες της «Natural Intelligence» παντού μέσω μιας εθνικής διαφημιστικής καμπάνιας στο Περού, τυπώνοντάς τις τόσο σε έντυπα περιοδικά όσο και σε γιγαντιαίες διαφημιστικές πινακίδες.
«Οι αντιδράσεις ήταν απίστευτες», λέει η εταιρεία. «99% θετικό συναίσθημα, 95% αναγνώριση της επωνυμίας Nikon. Και ενέπνευσε εκατοντάδες ανθρώπους να βγουν έξω με τις κάμερές τους.
Το κυρίαρχο σύνθημά τους είναι: «Μην εγκαταλείπετε τον πραγματικό κόσμο».