Τη στρατηγική του OTE σε όλους τους τομείς δραστηριότητας της εταιρείας όπως στη, κινητή, σταθερή, broadband, τηλεόραση, Β2Β, παρουσίασε σήμερα ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, στο πλαίσιο εφ’ όλης της ύλης ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους του Τύπου.
Όπως ανέφερε ο κ. Τσαμάζ, η δημιουργία των καλύτερων υποδομών στη χώρα και η εμπειρία του πελάτη είναι οι κύριοι πυλώνες της στρατηγικής του Ομίλου OTE για το 2014.
Μόνο την τρέχουσα χρονιά, η εταιρεία σκοπεύει να εγκαταστήσει περίπου 1000 νέες καμπίνες, επεκτείνοντας τη διαθεσιμότητα του VDSL στο 30% των νοικοκυριών, και να αυξήσει περαιτέρω την πληθυσμιακή κάλυψη 4G, στο 70%. Με συνολικές επενδύσεις 1,2 δισ. ευρώ στην Ελλάδα τα επόμενα 4 χρόνια, κυρίως σε δίκτυα Νέας Γενιάς σταθερής και κινητής, η εταιρεία φιλοδοξεί να επιτύχει το στόχο της, να μπορεί να παρέχει 50 Mbps τουλάχιστον στο 65% του πληθυσμού και 100 Mbps στο 50% ως το 2020.
Σε ό,τι αφορά την εμπειρία του πελάτη, στόχος του OTE είναι “να καθιερωθεί ως η Νο1 εταιρεία στην καρδιά και την επιλογή των πελατών”, προσφέροντας εξαιρετικά προϊόντα & υπηρεσίες, παρέχοντας άριστη εμπειρία εξυπηρέτησης και καλλιεργώντας μέσα στην εταιρεία κουλτούρα εμπειρίας πελάτη. Για το σκοπό αυτό, δίνεται έμφαση στην εκπαίδευση των εργαζομένων.
Σε εμπορικό επίπεδο δεν ήταν λίγες οι επιτυχίες που «έγραψε» ο Όμιλος κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς. Οι πελάτες VDSL ξεπέρασαν τους 50.000 ενώ ο OTE TV υπερδιπλασίασε τη συνδρομητική του βάση κλείνοντας το 2013 με 250.000 πελάτες. Οι πελάτες του OTE TV σήμερα έχουν ξεπεράσει τις 275.000. Η COSMOTE, όπως αναφέρθηκε, συνεχίζει να υπεραποδίδει σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε μία αγορά που έχει μείνει μισή από το 2007 – όπως αποτυπώθηκε στην αύξηση μεριδίου εσόδων από υπηρεσίες και EBITDA της εταιρείας κινητής του Ομίλου.
Ο κ Τσαμάζ επεσήμανε τον τομέα ICT ως νέα πηγή εσόδων για τον Όμιλο και επιβεβαίωσε ότι ο ΟΤΕ θα λάβει μέρος στο έργο ΣΥΖΕΥΞΙΣ II, αλλά και στο εξαγγελθέν έργο της κυβέρνησης για το εθνικό δίκτυο WiFi.
Σε ό,τι αφορά την πιθανότητα νομικής συγχώνευσης ΟΤΕ-COSMOTE, ξεκαθάρισε ότι αυτό δεν είναι προτεραιότητα, ενώ απευθυνόμενος στην ΕΕΤΤ, επανέλαβε το αίτημα της εταιρείας για διαφανή και δίκαιη ρύθμιση.
Σχολιάζοντας την ευρύτερη αγορά των τηλεπικοινωνιών, ο επικεφαλής του ΟΤΕ, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στους λεγόμενους OTTs (Over the top players), όπως η Google και το Facebook, ως ανταγωνιστικές εταιρείες ως προς τους παρόχους τηλεπικοινωνιών, καθώς χρησιμοποιούν τα έτοιμα δίκτυα, με συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις σε χωρητικότητα, χωρίς να συνεισφέρουν στις επενδύσεις. Έκανε μάλιστα λόγο για ανάγκη παρέμβασης των ρυθμιστικών Αρχών, στην Ευρώπη και όχι μόνο, για την ανεύρεση λύσης, όπως η επιβολή ειδικού τέλους.
Τέλος ο κ Τσαμάζ εμφανίστηκε θετικός για τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και σχολιάζοντας το χρηματοοικονομικό περιβάλλον εκτίμησε ότι διαφαίνονται τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης, ωστόσο εκτίμησε πολύ πιθανό η βελτίωση αυτή να αποτυπωθεί αρχικά στους δείκτες και αργότερα να γίνει αισθητή από τους πολίτες.