PayPal: Θεαματική εκτόξευση των αγορών μέσω κινητών

PayPal: Η Κίνα, η Τουρκία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Κυριαρχούν στο Εμπόριο Μέσω Smartphones

paypal PayPal

Νέα έρευνα που διεξήχθη από την PayPal και την Ipsos* καταγράφει ότι το κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο (mobile commerce) αναπτύσσεται με ρυθμό σχεδόν τρεις φορές ταχύτερα από την αύξηση του συνολικού ηλεκτρονικού εμπορίου. Από το 2013 έως το 2016, ο μέσος σύνθετος ρυθμός ετήσιας ανάπτυξης πολλαπλών χωρών για το κινητό εμπόριο υπολογίζεται σε ποσοστό 42 τοις εκατό έναντι του 13 τοις εκατό για το ecommerce συνολικά (συμπεριλαμβανομένου του mobile commerce). Η έρευνα, η οποία κατέγραψε τις κινητές αγοραστικές συνήθειες για πάνω από 17.500 καταναλωτές σε 22 χώρες, αποκαλύπτει επίσης σημαντικά στοιχεία για την κινητή αγοραστική συμπεριφορά, τα εμπόδια και τις αναπτυσσόμενες αγορές.

«Βρισκόμαστε στην ακμή της πρώτης εποχής των κινητών», δήλωσε ο Anuj Nayar, Senior Director of Global Initiatives της PayPal. «Στην PayPal, έχουμε δει την αύξηση της δύναμης των κινητών να κυμαίνεται από ποσοστό λιγότερο από 1% στον όγκο πληρωμών το 2010, σε άνω του 20% το 2014».

Ένα Λαμπρό Μέλλον για το Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Ως ποσοστό των διεθνών online αγορών**, το κινητό εμπόριο έχει ακόμα σχετικά χαμηλά νούμερα: σύμφωνα με την έρευνα, οι αγορές μέσω έξυπνων κινητών συσκευών καλύπτουν το 9%, ενώ οι αγορές μέσω tablets ευθύνονται για μόλις το 5% των online αγορών. Εντούτοις, και οι δύο επισκιάζονται από τη χρήση laptops, desktops και notebooks, τα οποία αθροιστικά χρησιμοποιούνται για το 85% των online αγορών.

Ενώ τα νούμερα των αγορών μπορεί να είναι χαμηλά, η εξάπλωση της κινητής αγοράς είναι ιδιαίτερα σημαντική. Το ένα τρίτο (33%) των online αγοραστών που τέθηκε υπό έρευνα, δηλώνει ότι έχει αγοράσει ένα είδος μέσω smartphone το προηγούμενο 12μηνο, και το 20% αναφέρει αγορές μέσω tablet. Η αύξηση στο εμπόριο μέσω έξυπνων κινητών συσκευών οφείλεται σε νεαρούς ενήλικες. Το 59% των smartphone shoppers είναι κατά μέσο όρο σε διεθνές επίπεδο μεταξύ 18-34 ετών, σε σχέση με το 44%, το συνολικό ποσοστό των online αγοραστών.

Η Κίνα, η Τουρκία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Κυριαρχούν στις Online Αγορές Μέσω Smartphones

Η Κίνα, η Τουρκία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κυριαρχούν στο εμπόριο μέσω smartphones. Οι online αγοραστές στα Εμιράτα συμβάλλουν σε ένα ποσοστό 24% των ηλεκτρονικών αγορών τους που πραγματοποιούνται με τη χρήση έξυπνων κινητών, οι Κινέζοι καταναλωτές ακολουθούν κατά πόδας με ποσοστό 21%, ενώ οι Τούρκοι έρχονται τρίτοι στην κατάταξη με ποσοστό 19%. Οι τρεις αυτοί πληθυσμοί προηγούνται επίσης στην υψηλή αγορά smartphones.

Στην Κίνα, πάνω από τα δύο τρίτα (68%) των online αγοραστών έχουν κάνει χρήση ενός smartphone για να προβούν σε μια αγορά στο διάστημα των προηγούμενων 12 μηνών. Το ίδιο έπραξαν πάνω από τους μισούς (57% και 53% αντίστοιχα) των αγοραστών στα Εμιράτα και την Τουρκία.

Οι Online Καταναλωτές Επιλέγουν τις Εφαρμογές

Παγκοσμίως, το 64% των αγοραστών μέσω smartphone έχουν υλοποιήσει την αγορά μέσω μιας εφαρμογής (app) και το 52% μέσω του περιηγητή ιστού (browser). Ανάμεσα σε εκείνους που χρησιμοποίησαν και τις δύο πλατφόρμες, οι εφαρμογές είναι αυτές που προτιμούνται κυρίως (το 47% προτιμά να ψωνίζει μέσω εφαρμογής). Όταν όλοι οι χρήστες smartphone και tablet ερωτήθηκαν σχετικά με τα οφέλη χρήσης μιας εφαρμογής για την πληρωμή ειδών είτε online ή offline, οι περισσότεροι ανέφεραν ως οφέλη την άνεση (το 35% των χρηστών αυτών συμφωνούν ότι αυτό είναι ένα πλεονέκτημα) και την ταχύτητα (30%).

Άλλα θεωρούμενα μοναδικά οφέλη της χρήσης εφαρμογών ανά χώρα περιλαμβάνουν: «αυτόματη επιβεβαίωση πληρωμής» στο Μεξικό (επιλέχθηκε από το 37% των Μεξικανών χρηστών smartphone/tablet)· «η ύπαρξη υπενθύμισης για τη χρήση προσφορών/εκπτώσεων/κουπονιών» στην Κίνα (30%)· και «η παρακολούθηση των ψηφιακών αποδείξεων» στο Ισραήλ (26%).

Έρευνα Προϊόντων Σήμερα· Αναδυόμενα Χαρακτηριστικά Αύριο

Προς το παρόν, η πλέον συχνά αναφερομένη δραστηριότητα σχετικά με το κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο ανάμεσα στους κατόχους ή χρήστες smartphone είναι η έρευνα προϊόντων: το 36% δήλωσε ότι «έψαξα για πληροφορίες σχετικά με προϊόντα στο smartphone μου» κατά το προηγούμενο 12μηνο, το 27%  «χρησιμοποίησα το smartphone μου για να με βοηθήσει να εντοπίσω/βρω πληροφορίες σχετικά με ένα κατάστημα ή μια επιχείρηση» και το 25% «διάβασα κριτικές πελατών ή χρηστών στο smartphone μου».

Ωστόσο, όταν οι χρήστες smartphone ερωτήθηκαν πως θα ήθελαν να χρησιμοποιούν τα έξυπνα κινητά τους στο μέλλον (αποκλείοντας όσα δεν έχουν ήδη κάνει), οι περισσότερες απαντήσεις σχετίζονταν με τα αναδυόμενα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων και των τρόπων πληρωμής. Το 16% των χρηστών smartphone επέλεξε την απάντηση «να χτυπήσω ελαφρά το smartphone μου στο ταμείο για να πληρώσω (π.χ. χρησιμοποιώντας την τεχνολογία επικοινωνίας κοντινού πεδίου / NFC)» και το 15% ανέφερε «την προπαραγγελία (π.χ. καφέ ή φαγητού) χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή ή τον περιηγητή στο smartphone μου».

Εμπόδια στο Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Το βασικότερο εμπόδιο στην ταχύτερη ανάπτυξη του mobile commerce είναι το γεγονός ότι οι καταναλωτές δεν αντιλαμβάνονται ακόμα τα πλεονεκτήματα σε σχέση με την αγορά με συσκευές που διαθέτουν μεγαλύτερες οθόνες.

Ανάμεσα στους κατόχους/χρήστες smartphone που δεν έχουν κάνει χρήση των έξυπνων κινητών τους για να προβούν σε αγορές εντός του προηγούμενου 12μηνου, τα κυριότερα αναφερθέντα εμπόδια είναι: «προτιμώ να αγοράζω online από άλλες συσκευές (π.χ. laptop, desktop)» (επιλέχθηκε από το 39%), «το μέγεθος της οθόνης είναι πολύ μικρό» (34%), και «προτιμώ να μπαίνω στο Διαδίκτυο από άλλες συσκευές» (28%).

Εκείνοι που έκαναν αγορές μέσω smartphone κατά τη διάρκεια των προηγούμενων 12 μηνών αναφέρουν ελαφρώς διαφορετικούς λόγους γιατί δεν το πράττουν τόσο συχνά: «το μέγεθος της οθόνης είναι πολύ μικρό» (δηλώνει το 34%), «προτιμώ να αγοράζω online από άλλες συσκευές (π.χ. laptop, desktop)» (27%), και «ανησυχώ για την ασφάλεια των ηλεκτρονικών αγορών μέσω μιας κινητής συσκευής» (21%).

«Με την έλευση των κινητών τηλεφώνων χαμηλού κόστους, της μεγαλύτερης σε μέγεθος οθόνης τηλεφώνων και τις βελτιώσεις στην ασφάλεια των κινητών συσκευών, θα μειωθούν τα εμπόδια του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου», προσθέτει ο Nayar. «Οι βελτιώσεις αυτές, σε συνδυασμό με τις απλοποιημένες μεθόδους ηλεκτρονικής πληρωμής από το PayPal OneTouchT θα κάνουν ευκολότερη, ασφαλέστερη και πιο εύληπτη για τους καταναλωτές τη διαδικασία πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου».

* Για λογαριασμό της PayPal, η εταιρεία Ipsos πήρε συνέντευξη από ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 800 περίπου (17.519 συνολικά) ενηλίκων (18 ετών και άνω), οι οποίοι κατέχουν ή/και χρησιμοποιούν μια συσκευή* που διαθέτει σύνδεση στο internet σε καθεμία από τις εξής 22 χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Δανία, Πολωνία, Τουρκία, Ρωσία, Ισραήλ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ΗΠΑ, Καναδάς, Βραζιλία, Μεξικό, Κίνα, Αυστραλία. Οι συνεντεύξεις διεξήχθησαν online το διάστημα 9 Σεπτεμβρίου-3 Νοεμβρίου 2014. Τα στοιχεία σταθμίστηκαν με βάση υπαρκτά περιστατικά  online αγοραστών σε όλες τις χώρες, και με το δημογραφικό προφίλ χρηστών του διαδικτύου σε 7 χώρες. *Υπολογιστής desktop/Laptop/Notebook/Tablet/Smartphone/Άλλοι τύποι κινητών τηλεφώνων/Electronic organizer/PDA με δυνατότητες ασύρματης μετάδοσης φωνής και δεδομένων/ Κονσόλα παιχνιδιών με συνδεσιμότητα στο Internet (π.χ. Wii)

** Οι αριθμοί που αναφέρονται στο παρόν άρθρο αποτελούν έναν διεθνή μέσο όρο των 22 αγορών που συμμετείχαν στην έρευνα, και δεν απεικονίζουν τον συνολικό πληθυσμό.

IPSOS PayPal

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).