Πιερία: Έκλεψαν 18.530 ευρώ με μήνυμα SMS

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στην Πιερία όπου επιτήδειοι έκλεψαν από πολίτη 18.530 ευρώ στέλνοντάς του ένα ψεύτικο μήνυμα SMS.

Πολίτης εξαπατήθηκε από απατεώνες με αποτέλεσμα να χάσει 18.530 ευρώ. Το θύμα έλαβε ένα sms μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο, που ως αποστολέας εμφανιζόταν η τράπεζα του και τον ενημέρωνε δήθεν ότι η χρεωστική του κάρτα έχει απενεργοποιηθεί και θα έπρεπε να ενεργοποιηθεί εκ νέου.

Το μήνυμα έδινε επίσης και έναν υπερσύνδεσμο (link) όπου παρότρυνε τον κάτοχο τους κινητού τηλεφώνου να το χρησιμοποιήσει για να ενεργοποιήσει την κάρτα του. Το link οδηγούσε σε ιστοσελίδα που έμοιαζε με την ιστοσελίδα της τράπεζας και του ζητούσε να εισάγει το όνομα και τον χρήστη (password) του τραπεζικού του λογαριασμού.

Έτσι αφού κατάφεραν να υφαρπάξουν τα παραπάνω στοιχεία και να έχουν πλήρη στον τραπεζικό του λογαριασμό, έκαναν 4 εμβάσματα σε δικό τους τραπεζικό λογαριασμό, συνολικού ποσού 18.530 ευρώ.

Μετά από αυτό το περιστατικό η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας εξέδωσε ανακοίνωση καλώντας τους χρήστες κινητών τηλεφώνων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στα sms μηνύματα που λαμβάνουν.

 

Δείτε το μήνυμα της αστυνομίας:

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Θεσσαλονίκη, 27 Οκτωβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ενημέρωση για εξση πολίτη στην Πιερία

Κατάφεραν και αφαίρεσαν 18.530 ευρώ από τον τραπεζικό του λογαριασμό

Έστειλαν sms στο κινητό τηλέφωνο ενημερώνοντας ότι δήθεν έχει απενεργοποιηθεί η χρεωστική τραπεζική κάρτα

Στο ίδιο μήνυμα υπήρχε και υπερ (link) για τη δήθεν εκ νέου ενεργοποίηση της κάρτας

Με τον τρόπο αυτό κατάφεραν να υφαρπάξουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό χρήστη (password) του τραπεζικού λογαριασμού (e – banking)

Ενημερώστε φίλους και συγγενείς για να μην πέσουν θύματα των απατεώνων

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της προληπτικής της δράσης, ενημερώνει τους πολίτες για περίπτωση εξαπάτησης πολίτη στην Πιερία, καθώς και για την μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε, με στόχο την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών.

Συγκεκριμένα, από την Υπο Ασφάλειας Κατερίνης διεξάγεται έρευνα για υπόθεση εξαπάτησης πολίτη, όπου κατάφεραν και αφαίρεσαν το χρηματικό ποσό των 18.530 ευρώ από τον τραπεζικό του λογαριασμό.

Το θύμα έλαβε μήνυμα (sms) στο κινητό του τηλέφωνο, που εμφανιζόταν ως αποστολέας τράπεζα και τον ενημέρωνε δήθεν ότι η χρεωστική του κάρτα έχει απενεργοποιηθεί και θα έπρεπε να ενεργοποιηθεί εκ νέου.

Για την ενεργοποίηση έπρεπε να χρησιμοποιήσει υπερσύνδεσμο (link) που εμφανιζόταν στο μήνυμα και τον οδηγούσε σε ιστοσελίδα που προσομοίαζε την ιστοσελίδα της τράπεζας, ζητώντας να εισάγει το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό χρήστη (password) του τραπεζικού του λογαριασμού (e – banking).

Έτσι κατάφεραν να υφαρπάξουν τα παραπάνω στοιχεία και να έχουν πλήρη πρόσβαση στον τραπεζικό του λογαριασμό, όπου μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα πραγματοποίησαν 4 εμβάσματα σε τραπεζικό λογαριασμό, συνολικού χρηματικού ποσού 18.530 ευρώ.

Με αφορμή το παραπάνω περιστατικό, προτρέπουμε τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και σε περίπτωση που λάβουν παρόμοια ειδοποίηση είτε μέσω μηνύματος (sms) είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), να διαγράφουν το μήνυμα και σε καμία περίπτωση να μην «πατάνε» πάνω στον υπερσύνδεσμο (link).

Επισημαίνεται ότι οι τράπεζες ποτέ δεν στέλνουν μηνύματα (sms) στο κινητό τηλέφωνο ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (emails) των πελατών τους, ζητώντας να εισάγουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό χρήστη (password) του τραπεζικού τους λογαριασμού.

Ενημερώστε φίλους και συγγενείς ώστε να μην πέσουν θύματα των απατεώνων.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).