Θέλετε να ακολουθήσετε το επάγγελμα του πληροφορικάριου; Φαντάζεστε τον εαυτό σας στην τεχνική υποστήριξη των υπολογιστικών συστημάτων μίας μεγάλης εταιρείας; Ή ακόμα χειρότερα, δουλεύετε ήδη σε μία τέτοια θέση; Τότε θα πρέπει να έχετε τεράστια υπομονή.
Τα προτερήματα ενός ανθρώπου που εργάζεται στον τομέα της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών και που έρχεται σε καθημερινή επαφή με πελάτες και υπαλλήλους δεν είναι μόνο οι τεχνικές του γνώσεις.
Αυτό είναι το λιγότερο. θα πρέπει να διαθέτει ευχέρεια λόγου, ευγένεια, γνώσεις ψυχολογίας, καρτερία, συμπόνια προς τους συνανθρώπους του και γενικά να είναι “ζεν τύπος”.
Πως θα σας φαινόταν αν σας έστελναν το πιο κάτω email με απαίτηση να λυθεί το πρόβλημά τους άμεσα, γιατί δεν μπορεί ο υπάλληλος να συνεχίσει την εργασία του;
Απαντήσεις του τύπου $#%^%&$ απαγορεύονται. Ούτε να διανοηθείτε να διαμαρτυρηθείτε στον προϊστάμενο του εν λόγω υπαλλήλου, γιατί απλά ως άσχετος και αυτός θα του φανεί φυσιολογική η ερώτηση του email.
Τεχνικά πάντως όλα γίνονται. Δεδομένου ότι το excel δεν κρατάει ιστορικό για λόγους ασφαλείας, θα πρέπει να αναζητηθεί η κίνηση του συγκεκριμένου υπολογιστή μέσα σε ένα χαώδης αρχείο log του εσωτερικού δικτύου της εταιρείας. Καλό κουράγιο!