in

Πρόστιμο σε εταιρεία για την αποστολή spam


Η Kogan μια εμπορική εταιρεία στην Αυστραλία “κέρδισε” ένα πρόστιμο 237.811 $ (AU $ 310.800) μετά από μια έρευνα της Αυστραλιανής Αρχής Επικοινωνιών (ACMA) που διαπίστωσε ότι το διαδικτυακό παράρτημά της παραβίαζε κατάφωρα τους νόμους περί ανεπιθύμητων μηνυμάτων.

Η έρευνα της ACMA αποκάλυψε ότι η Kogan έστειλε περισσότερα από 42 εκατομμύρια email marketing στους καταναλωτές από τις 13 έως τις 15 Δεκεμβρίου του 2019, τα οποία δεν μπορούσαν εύκολα να διαγραφούν.

Για να διαγραφούν οι πελάτες της εταιρείας από την λίστα έπρεπε να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό με κωδικό πρόσβασης, να συνδεθούν στον λογαριασμό τους και μετά να διαγραφούν.

Σύμφωνα με το Australian Spam Act, τα εμπορικά ηλεκτρονικά μηνύματα πρέπει να περιέχουν μια λειτουργική δυνατότητα διαγραφής.

“Οι παραβιάσεις της Kogan έχουν επηρεάσει εκατομμύρια καταναλωτές. Η ACMA έλαβε καταγγελίες από αρκετούς παραλήπτες των email της Kogan, που εξέφραζαν την απογοήτευσή τους και την ανησυχία τους για τις πρακτικές της εταιρείας” , δήλωσε ο πρόεδρος της ACMA Nerida O’Loughlin.

“Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις κατάργησης εγγραφής στους κανόνες ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αυτή η έρευνα καθιστά σαφές ότι κανείς δεν μπορεί να αναγκάσει τους πελάτες να ορίσουν έναν κωδικό πρόσβασης για να συνδεθούν και να διαγραφούν από τη λήψη εμπορικών μηνυμάτων.”

Ο O’Loughlin σημείωσε ότι η ACMA έστειλε στην Kogan “πολλαπλές ειδοποιήσεις συμμόρφωσης” πριν από την έναρξη της έρευνας.

 


 

Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.

Διαβάστε τις Τεχνολογικές Ειδήσεις από όλο τον κόσμο, με την εγκυρότητα του iGuRu.gr

Ακολουθήσετε μας στο Google News iGuRu.gr at Google news