CNBC: Παρόλο που οι Αμερικανοί αρχίζουν να είναι φειδωλοί μπροστά στις αυξανόμενες τιμές και τους φόβους για ύφεση, πολύ λίγοι είναι αυτοί που θέλουν να εγκαταλείψουν τις streaming συνδρομές τους σε υπηρεσίες τηλεόρασης, ταινιών και μουσικής, όπως το Amazon Prime, το Netflix και το Spotify.
Περίπου τα δύο τρίτα των καταναλωτών ανέφεραν ότι θα πρέπει να μειώσουν τις δαπάνες τους λόγω του πληθωρισμού. Ωστόσο, μόνο το ένα τέταρτο περίπου σχεδιάζει να ακυρώσει αυτές τις συνδρομές τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Εθνικής Ομάδας Ερευνών. Οι περισσότεροι είπαν ότι ήταν πιο πιθανό να περιορίσουν το φαγητό έξω και τα ρούχα.
Οι καταναλωτές είναι λιγότερο πιθανό να ακυρώσουν τις συνδρομές τους στο Amazon Prime, και γενικότερα τις υπηρεσίες streaming, σύμφωνα με την έρευνα, ακόμη και για τρόφιμα και βενζίνη.
Λίγο περισσότερο από τους μισούς, ή το 51%, ανέφερε επίσης ότι οι συνδρομές αποτελούν πλέον ένα “σημαντικό” μέρος των μηνιαίων δαπανών τους. Κατά μέσο όρο, οι Αμερικανοί καταναλωτές υπολογίζουν ότι ξοδεύουν 135$ το μήνα ή το 17,8% του μηνιαίου προϋπολογισμού τους σε συνδρομές, διαπίστωσε η Εθνική Ομάδα Έρευνας (National Research Group).
Στην έρευνα συμμετείχαν (δημοσκόπηση) περισσότεροι από 2.500 ενήλικες τον Αύγουστο.