Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, το YouTube επηρεάζει αρνητικά τις πωλήσεις μουσικών άλμπουμ, έχοντας τον ίδιο ή και χειρότερο αντίκτυπο από την πειρατεία.
Το 2009 η Warner Music Group αποφάσισε να “κυνηγήσει” το Yοutube και να απαγορεύσει τα video που είχαν μουσική που άνηκε στην εταιρεία.
Αυτή η κίνηση είχε σαν αποτέλεσμα να αυξηθούν οι πωλήσεις δίσκων της εταιρίας, με τα albums του Τop 200 να έχουν σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις, ενώ υπολογίζεται ότι η ζημιά για αυτά τα albums έφθανε το 1 εκατομμύριο δολάρια το χρόνο.
Η εν λόγω έρευνα αξιολόγησε για 4 περίπου χρόνια τις παραπάνω ζημιές, ενώ κατέγραφε τις πωλήσεις δίσκων κάθε εβδομάδα μετά την απαγόρευση, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψιν και στατιστικά από το Google Trends σχετικά με τους καλλιτέχνες.
Αυτό είναι ένα παράδειγμα της λανθασμένης κατεύθυνσης των εταιριών σχετικά με τις χαμηλές πωλήσεις, που χρόνια πίστευαν ότι το πρόβλημα ήταν η πειρατεία.
Βέβαια, όλα αυτά προκύπτουν από τη συγκεκριμένη έρευνα και σε μια περίοδο που δεν ήταν τόσο διαδεδομένη η αγορά μουσικής μέσω Ιnternet, ή η χρήση εφαρμογών όπως το Napster και το Spotify.
Πηγή: e-pcmag.gr