Έρευνα: Το YouTube ευθύνεται για τις χαμηλές πωλήσεις μουσικής όσο και η πειρατεία

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, το YouTube επηρεάζει αρνητικά τις πωλήσεις μουσικών άλμπουμ, έχοντας τον ίδιο ή και χειρότερο αντίκτυπο από την πειρατεία.

YouTube

Το 2009 η Music αποφάσισε να “κυνηγήσει” το Yο και να απαγορεύσει τα video που είχαν που άνηκε στην εταιρεία.

Αυτή η κίνηση είχε σαν αποτέλεσμα να αυξηθούν οι πωλήσεις δίσκων της εταιρίας, με τα albums του Τop 200 να έχουν σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις, ενώ υπολογίζεται ότι η ζημιά για αυτά τα albums έφθανε το 1 εκατομμύριο δολάρια το χρόνο.

Η εν λόγω έρευνα αξιολόγησε για 4 περίπου χρόνια τις παραπάνω ζημιές, ενώ κατέγραφε τις πωλήσεις δίσκων κάθε εβδομάδα μετά την απαγόρευση, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψιν και στατιστικά από το Google σχετικά με τους καλλιτέχνες.

Αυτό είναι ένα παράδειγμα της λανθασμένης κατεύθυνσης των εταιριών σχετικά με τις χαμηλές πωλήσεις, που χρόνια πίστευαν ότι το πρόβλημα ήταν η πειρατεία.

Βέβαια, όλα αυτά προκύπτουν από τη συγκεκριμένη έρευνα και σε μια περίοδο που δεν ήταν τόσο διαδεδομένη η αγορά μουσικής μέσω Ιnternet, ή η χρήση εφαρμογών όπως το Napster και το Spotify.

Πηγή: e-pcmag.gr

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).