Smartphone στην τέταρτη θέση η Apple μετά την Xiaomi

Νέα δεδομένα που κυκλοφόρησε η δείχνουν ότι η αγορά των smartphone μειώθηκε κατά 5,7% σε ετήσια το τρίτο τρίμηνο του 2020 και μάλλον είναι εύκολο να καταλάβουμε το γιατί.

Με το παγκόσμιο υγείας, πολλοί λίγοι ενδιαφέρονται για νέες συσκευές και η Gartner αναφέρει ότι οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 336 μονάδες το τελευταίο τρίμηνο.
Φυσικά υπάρχουν ενδείξεις ανάκαμψης, αλλά είναι σαφές ότι η αγορά των smartphone απέχει πολύ από τα επίπεδα του 2019.

Η μεγαλύτερη αλλαγή που συνέβη το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους ήταν η Apple. Η έπεσε στην τέταρτη θέση, καθώς η Xiaomi κατάφερε να την ξεπεράσει για πρώτη φορά.

Η Samsung παραμένει η νούμερο ένα εταιρεία με μερίδιο 22 τοις εκατό και πάνω από 80,8 εκατομμύρια τηλέφωνα να κυκλοφορούν, ενώ η Huawei είναι η δεύτερη θέση με μερίδιο 14,1 τοις εκατό και 51,8 εκατομμύρια τηλέφωνα σε πωλήσεις. Η Xiaomi είναι στην τρίτη θέση με μερίδιο 12,1% αφού κατάφερε να διαθέσει 44,4 εκατομμύρια τηλέφωνα. Η Apple είναι στην τέταρτη θέση με μερίδιο 11,1% καθώς τα iPhone που πωλήθηκαν έφτασαν τα 40,5 εκατομμύρια.

“Η Apple πούλησε 40,5 εκατομμύρια μονάδες το τρίτο τρίμηνο του 2020, σημειώνοντας μείωση 0,6% σε σύγκριση με το 2019”, ανέφερε η Annette Zimmermann, αντιπρόεδρος της Gartner. “Η ελαφρά μείωση οφείλεται κυρίως στην καθυστερημένη έναρξη αποστολής της νέας γενιάς iPhone 2020, η οποία τα προηγούμενα χρόνια θα ξεκινούσε πάντα στα μέσα ή στο τέλος Σεπτεμβρίου. Φέτος, η αποστολή ξεκίνησε 4 εβδομάδες αργότερα.”

Η Apple θα μπορούσε να διεκδικήσει εκ νέου την τρίτη θέση το επόμενο τρίμηνο, όταν τα νέα iPhone θα βοηθήσουν στο να δημιουργηθεί μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

Get the best stories straight into your inbox!

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).