Ένα smartwatch το οποίο επικεντρώνεται στον χώρο του fitness φαίνεται να ετοιμάζει η Microsoft, σύμφωνα με δημοσιεύματα με αφορμή πρόσφατη δημοσιοποίηση ευρεσιτεχνίας.
Η αίτηση πατέντας «Wearable Personal Information System» υποβλήθηκε το 2012 και κατοχυρώθηκε πρόσφατα και περιγράφει μία μικρή συσκευή με οθόνη που εφαρμόζεται πάνω σε λουράκι για χρήση ως «έξυπνο ρολόι», η οποία θα μπορεί ωστόσο να αποσπάται από αυτό και να τοποθετείται σε άλλες συσκευές, όπως εξοπλισμό γυμναστικής.
Το smartwatch θα παρακολουθεί τη θέση και τη διαδρομή του χρήστη μέσω GPS, καθώς και την κίνησή του μέσω ειδικών αισθητήρων. Παράλληλα, θα παρακολουθεί τον χτύπο της καρδιάς, όπως και άλλες αντίστοιχες συσκευές.
Σημειώνεται ότι πρόσφατα η Microsoft ξεκίνησε μία πρωτοβουλία με σκοπό τη μεταφορά/ έλευση των Windows σε μικρού μεγέθους συσκευές, στοχεύοντας στο αποκαλούμενο «Internet of Things». Το πρώτο software development kit (SDK) αναμένεται σχετικά σύντομα.
Ο συγκεκριμένος τομέας αναμένεται να αποτελέσει χώρο έντονου ανταγωνισμού στο προσεχές μέλλον, ειδικά από τη στιγμή που η Google ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει ειδική πλατφόρμα Android για wearable συσκευές. Στον χώρο δραστηριοποιούνται ήδη κολοσσοί όπως η Samsung και η Sony, ενώ πολλοί αναμένουν αντίστοιχη κίνηση και από την Apple. Μέχρι τώρα, ωστόσο, τα wearables δεν έχουν αποκτήσει ακόμα «mainstream» χαρακτήρα.
Σύμφωνα με ανάλυση της Forrester Research, σημαντικό ρόλο στο μέλλον των wearable υπολογιστών θα διαδραματίσει το λογισμικό τους. Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα των New York Times, η αναλύτρια της Forrester, Τζούλι Ασκ, εκτιμά ότι «η επιτυχία των wearables δεν θα εξαρτηθεί μόνο από το hardware…η επιτυχία θα εξαρτηθεί από τις mobile εφαρμογές και το πόσο αποτελεσματικές θα είναι όσον αφορά στην αλλαγή ‘συμπεριφοράς’ τους, βάσει δεδομένων, της ‘οξυδέρκειάς’ τους και των προτεινόμενων ενεργειών πάνω στη χρήση φορητών συσκευών από τους καταναλωτές».
Η Ασκ είναι μία από τους συγγραφείς του βιβλίου «The Mobile Mind Shift» της εταιρείας, το οποίο θα εκδοθεί τον Ιούνιο και εξετάζει το πώς το λογισμικό των mobile συσκευών θα συνεχίσει να επηρεάζει τις επιχειρήσεις στο μέλλον.
Σύμφωνα με αναφορά της Forrester τον Φεβρουάριο, αν και το hardware σίγουρα συναρπάζει τους καταναλωτές, «κλειδί» για τη δημιουργία «δεσμών» μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους είναι το λογισμικό.
Πηγή: naftemporiki.gr