Surface Studio, MacBook Pro και το ακριβό μέλλον

Τι μας έμαθε η κυκλοφορία των Surface Studio και MacBook Pro; Οι καλοί προσωπικοί υπολογιστές desktop που χρησιμοποιούσαμε πάρα πολύ στο παρελθόν ήταν αποκλειστικά ακριβά μηχανήματα. Με την κυκλοφορία των laptops σαν εμπόρευμα μαζικής αγοράς όλο και περισσότεροι άρχισαν να τα χρησιμοποιούν καθώς μπορούσαν να το αντέξουν οικονομικά.

Αυτή την εβδομάδα, όμως, οι εταιρείες που καθορίζουν τους προσωπικούς υπολογιστές, η Microsoft και η Apple (MacBook Pro), μας έδωσε μια γεύση για το μέλλον που μοιάζει με μια επιστροφή στο παρελθόν:

Οι υπολογιστές θα γίνουν ξανά ακριβά μηχανήματα.

Αγνοήστε τις οθόνες υψηλής ανάλυσης και τα promo βίντεο παρουσίασης, το μεταλλικό σασί του νέου Surface Studio και του MacBook Pro. Επικεντρωθείτε λίγο στις τιμές.Surface Studio MacBook Pro

Η Microsoft, διαθέτει προς 2,999 δολάρια το Surface Studio, και η μπορεί να φτάσει μέχρι τα 4199 δολάρια αν κάποιος επιλέξει 32GB RAM και αποθήκευση έως 2TB. Το Redmond διαθέτει επίσης το ενημερωμένο Surface με έως και 16 ώρες διάρκεια ζωής μπαταρίας σε μια αρχική τιμή που φτάνει τα 2399 δολάρια. Ο ίδιος φορητός υπολογιστής μπορεί να φτάσει τα 3.299 δολάρια με την προσθήκη χώρου αποθήκευσης και περισσότερης RAM.

Έτσι αγοράζοντας το Surface Studio μαζί με ένα MacBook Pro θα σας κοστίσει μόνο 8498 δολάρια.

Εδώ να αναφέρουμε ότι για να αγοράσετε ένα MacBook Pro με Touch Bar, το λιγότερο που θα χρειαστεί να πληρώσετε είναι 1.799 δολάρια, και αν θέλετε κάτι μεγαλύτερο από τις ίντσες, τα MacBook Pro των 15-ιντσών ξεκινάει από 2.399 δολάρια. Αναβαθμίστε τώρα τον επεξεργαστή και την κάρτα γραφικών, επιλέξτε και δίσκο των 2TB και θα φτάσετε άνετα τα 4.299 δολάρια.

Αλήθεια πως ερμηνεύεται το φαινόμενο;

Η Apple και η Microsoft έχουν συμβιβαστεί με το γεγονός ότι οι άνθρωποι απλά δεν πρόκειται ποτέ να αγοράσουν αυτούς τους υπολογιστές (desktop ή laptop) με την άνεση που τους αγόραζαν παλιά. Υπολογιστές σήμερα υπάρχουν πολλοί και οι περισσότεροι χρήστες διαθέτουν τουλάχιστον ένα. Γνωρίζουμε ότι με την κυκλοφορία των smartphones και των tablets η αγορά των PCs συρρικνώνεται αναπόφευκτα.

Αν δεν μπορείς να αυξήσεις τις πωλήσεις, αυξάνεις το κέρδος ανά πώληση

Έτσι αν κάποια δεν μπορεί να επιτύχει αύξηση στις συνολικές πωλήσεις, η λογική κίνηση είναι να προσπαθήσει και να βελτιώσει κάποιον άλλο πολλαπλασιαστή στον υπολογισμό του κέρδους: την τιμή ανά μονάδα και το ενσωματωμένο περιθώριο κέρδους. Αυτή είναι η προσέγγιση της Apple εδώ και καιρό, και όπως φαίνεται η Microsoft αποφάσισε να ακολουθήσει.

Οι εταιρείες που κατασκευάζουν hardware όπως η Intel, η Acer και η Asus δεν μπορούν να ξεφύγουν από την λογική του “πωλούμε περισσότερα πράγματα,” αλλά η Apple και η Microsoft έχουν τον έλεγχο του . Αυτό τους δίνει την ευκαιρία να πωλούν ολιστικές και λύσεις.

Το ίδιο έχει συμβεί και με τις φωτογραφικές μηχανές.

Οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές SLR ήταν κάποτε πολύ ακριβές. Μετά από λίγο καιρό η ζήτηση απαίτησε ένα ταχύτερο κύκλο εμπορευματοποίησης και οι SLR βρέθηκαν στον λαιμό κάθε τουρίστα. Στη συνέχεια οι κάμερες των κινητών έφεραν υψηλής ποιότητας mirrorless κάμερες και οι φωτογραφικές μηχανές πωλήσεις των DSLR επανήλθαν στην κλίμακα που ήταν όταν άρχισαν.

Οι σημερινές φωτογραφικές μηχανές DSLR κοστίζουν από 1.999 για μια Nikon D500 για παράδειγμα. Αυτοί που χρειάζονται όμως μια Nikon D500 δεν είναι πολλοί, καθώς πλέον μπορούν να κάνουν την δουλειά τους και χωρίς αυτή.

Έτσι η πορεία προς το μέλλον εκτός από ενδιαφέρουσα αναμένεται να είναι και πολύ πιο ακριβή, αλλά με πάρα πολλές προκλήσεις σχεδιασμού και ανάπτυξης.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).