Oι επιθέσεις DDoS συχνά συμπίπτουν με άλλες απειλές

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Kaspersky Lab και την B2B International έδειξε ότι μια DDoS αποτελεί μόνο την κορυφή του παγόβουνου, στις περισσότερες περιπτώσεις. ddos attack

Το 74% των εκπροσώπων επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφερε ότι οι DDοS επιθέσεις εναντίον μας ς συνέπεσαν με άλλα περιστατικά ασφάλειας. Μερικές φορές αυτό δεν είναι αποτέλεσμα συμπτώσεων, αλλά εσκεμμένες προσπάθειες για να αποσπαστεί η προσοχή των υπεύθυνων Πληροφορικής. Αυτή η προσέγγιση έχει ονομαστεί «κάλυψη καπνού DDoS».

Στην έρευνα, οι Ευρωπαίοι ερωτηθέντες υπέδειξαν το λογισμικό (19%) και το χακάρισμα (18,6%) ως τις νούμερο ένα απειλές για τις επιχειρήσεις, ενώ οι επιθέσεις DDοS επιλέχθηκαν ως η πιο επικίνδυνη απειλή μόλις από το 5,4%. Την ίδια στιγμή, οι επιθέσεις DDοS συχνά συμπίπτουν με επεισόδια κακόβουλου λογισμικού (στο 45% του συνόλου των περιπτώσεων) και με εισβολές στο εταιρικό δίκτυο (στο 32% του συνόλου των περιπτώσεων).

Επίσης, διαρροές δεδομένων εντοπίστηκαν ταυτόχρονα με επίθεση DDοS στο 26% του συνόλου των περιπτώσεων. Οι κατασκευαστικές και οι τεχνικές εταιρείες αντιμετώπισαν το πρόβλημα αυτό πιο συχνά από τις άλλες. Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, το 89% των επιθέσεων DDoS σε αυτές τις εταιρείες συνέπεσε με άλλα είδη επιθέσεων.

Ωστόσο, ακόμη και χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι παράπλευρες απώλειες, οι επιθέσεις DDοS παραμένουν ένα σοβαρό πρόβλημα, που επηρεάζει όλο και περισσότερο τους πόρους των εταιρειών. Συγκεκριμένα, στο 24% του συνόλου των περιπτώσεων μια επίθεση DDoSείχε ως αποτέλεσμα οι υπηρεσίες να μην είναι καθόλου διαθέσιμες (39% στις κρατικές επιχειρήσεις).

Στο 34% των περιπτώσεων, μερικές από τις συναλλαγές δεν ήταν δυνατόν να ολοκληρωθούν λόγω τέτοιου είδους επιθέσεων (64% στις εταιρείες μεταφορών).

Πέρσι, τα μεγέθη αυτά ήταν σημαντικά χαμηλότερα: μόλις το 13% των επιχειρήσεων ανέφερε ότι οι υπηρεσίες του δεν ήταν καθόλου διαθέσιμες εξαιτίας επιθέσεων DDοS, ενώ το 29% των επιχειρήσεων αντιμετώπισε σφάλματα στις συναλλαγές του ως αποτέλεσμα των επιθέσεων αυτών.

Οι σημαντικά μεγαλύτεροι χρόνοι φόρτωσης ιστοσελίδας παρέμειναν μία από τις πιο κοινές συνέπειες των επιθέσεων DDοS (53% φέτος σε σύγκριση με 52% πέρυσι). Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα, οι επιθέσεις μπορεί να διαρκέσουν μέρες ή ακόμα και εβδομάδες.

«Είναι φυσικό οι επιθέσεις DDoS να προκαλούν ολοένα και περισσότερα προβλήματα στις εταιρείες. Οι μέθοδοι και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται από τους εγκληματίες εξελίσσονται, με τους επιτιθέμενους να αναζητούν νέους τρόπους για να «παγώσουν» τις λειτουργίες των θυμάτων τους ή να συγκαλύψουν την εισβολή στα συστήματά τους. Ακόμη και αν διαθέτουν μεγάλο αριθμό εργαζομένων στο τμήμα Πληροφορικής, είναι σχεδόν αδύνατο για τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν μια σοβαρή επίθεση DDοS και να επαναφέρουν τη λειτουργία των υπηρεσιών τους χωρίς εξωτερική βοήθεια. Επιπλέον, αν την ίδια στιγμή λαμβάνει χώρα και άλλη κακόβουλη δραστηριότητα, αυτό πολλαπλασιάζει τη . Το πιο επικίνδυνο είναι ότι οι εταιρείες δεν μπορούν ποτέ να μάθουν ότι έπεσαν θύμα της ς «κάλυψη καπνού DDoS»,

δήλωσε ο Evgeny Vigovsky, Επικεφαλής του Kaspersky DDoS Protection της Kaspersky Lab.

Το πιο αποτελεσματικό μέτρο ενάντια στις επιθέσεις από πολλούς φορείς είναι η ολοκληρωμένη προστασία που παρέχει ασφάλεια ενάντια σε κακόβουλο λογισμικό, εισβολές και επιθέσεις DDoSταυτόχρονα.

Η Kaspersky Lab έχει ειδικευτεί σε αυτή τη μορφή προστασίας εδώ και χρόνια και η αποτελεσματικότητα των λύσεων της εταιρείας επιβεβαιώνεται τόσο από ανεξάρτητα εργαστήρια δοκιμών, όσο και από τους 270.000 εταιρικούς της πελάτες.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).