Άλμα πωλήσεων tablet στην ελληνική αγορά

Περισσότερα από 430.000 τεμάχια ηλεκτρονικών ταμπλετών () πουλήθηκαν το 2013 στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς GfK Hellas σημειώνοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με το οπότε και πωλήθηκαν 120 χιλιάδες τεμάχια.

Οι πωλήσεις ηλεκτρονικών ταμπλετών σε τζίρο το 2013 ξεπέρασαν τα 93 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 46 εκατ. ευρώ το 2012, σύμφωνα με την GFK Hellas.

Σε μία περίοδο κατά την οποία οι Έλληνες καταναλωτές λογω της οικονομικής ς προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα εισοδηματικά δεδομένα, σύμφωνα με την GfK Hellas, η συγκεκριμένη κατηγορία κλήθηκε να καλύψει τις ανάγκες τους για επικοινωνία, ψυχαγωγία και ενημέρωση.

Η πορεία της αγοράς των ηλεκτρονικών ταμπλετών, σύμφωνα με την έρευνα αγοράς της GfK Hellas, έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα έχει αλλάξει η δομή του ανταγωνισμού, η μέση τιμή της κατηγορίας και η τάση των προϊοντικών χαρακτηριστικών.

Ο ολιγοπωλιακός χαρακτήρας της αγοράς το περασμένο έτος έδωσε τη θέση του σε μια πληθώρα μαρκών, με πάνω από 10 από αυτές να καταλαμβάνουν μερίδιο άνω του 3%. Η πρωτοκαθεδρία των 10” αντικαταστάθηκε από τις 7”, όπου πλέον αποτελούν τα 2/3 των πωλήσεων. Παράλληλα, οι συσκευές με ενσωματωμένο 3G/4G περιορίστηκαν στο 20% της αγοράς, χάνοντας έδαφος από τις πιο οικονομικές συσκευές.

Σύμφωνα με την GfK Hellas, το 2013 οι ηλεκτρονικές ταμπλέτες έδωσαν μια πολύ σημαντική πνοή στην αγορά της . Η αποτύπωση των μεριδίων αγοράς, εξέλιξης τιμών, καναλιών διανομής και προϊοντικών χαρακτηριστικών είναι εξαιρετικά σημαντική για τη χάραξη στρατηγικής των εταιρειών.

Πηγή: kathimerini.gr

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).