Τέλος εποχής για το φθηνό streaming

Το τέλος μιας εποχής.

Το streaming μοντέλο που δημιουργήθηκε από το Netflix, με το τεράστιο μενού ταινιών, εκπομπών και ατελείωτης ψυχαγωγίας χωρίς ενοχλητικές διαφημίσεις σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, σταμάτησε επίσημα την περασμένη Τετάρτη.

streaming

Το αφεντικό της Disney, Bob Iger, ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια της τριμηνιαίας έκθεσης κερδών της εταιρείας ότι η εταιρεία θα αυξήσει ξανά τις τιμές του Disney+ για δεύτερη φορά σε λιγότερο από ένα χρόνο, αυξάνοντας το μηνιαίο κόστος του προγράμματος χωρίς διαφημίσεις σε $13,99 τον Οκτώβριο. Η Hulu, στην οποία η Disney κατέχει το πλειοψηφικό μερίδιο, θα αυξήσει επίσης το μηνιαίο κόστος της συνδρομής της χωρίς διαφημίσεις σε 17,99 $.

Η αύξηση των τιμών κατά περισσότερο από 20% σημαίνει ότι το Disney+ θα κοστίζει τώρα διπλάσια από την αρχική τιμή όταν η υπηρεσία έκανε το ντεμπούτο της πριν από τέσσερα χρόνια, και το πακέτο χωρίς διαφημίσεις της Hulu θα είναι πλέον πιο ακριβό από το δημοφιλές Netflix.

Όταν ο Iger κυκλοφόρησε το Disney+ το 2019, ο διευθύνων σύμβουλος δήλωσε ότι είχε ανακοινώσει σκόπιμα πολύ χαμηλές τιμές “για να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους”.

Ωστόσο, η κίνηση της Τετάρτης με μια σημαντική αύξηση των τιμών, σηματοδότησε την πρόθεση της εταιρείας να αποσπάσει περισσότερα έσοδα από το streaming ωθώντας τους καταναλωτές στα προγράμματα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις, τα οποία έχουν αποδειχθεί πολύ πιο κερδοφόρα.

“Η διαφημιστική αγορά για το streaming ανεβαίνει”, ανέφερε ο Iger στους επενδυτές κατά την τριμηνιαία παρουσίαση των κερδών. “Είναι πιο υγιές από τη διαφημιστική αγορά της γραμμικής τηλεόρασης. Πιστεύουμε στο μέλλον της διαφήμισης στις streaming πλατφόρμες μας, τόσο της Disney+ όσο και της Hulu”.

Οι κινήσεις της Disney αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης τάσης που εμφανίζεται σε όλο το τοπίο της streaming βιομηχανίας.

Η Paramount, η Warner Bros, η Discovery, η NBCU και ακόμη και το Netflix αύξησαν τις τιμές φέτος σε μια προσπάθεια είσπραξης περισσότερων κερδών. Και όπως ανακοίνωσε ο Iger την Τετάρτη για την Disney, έρχονται και αποκλεισμοί για την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης.

Η ανακοίνωση βάζει τέλος σε μεγάλο μέρος της αρχικής γοητείας που οδήγησε στη δημοτικότητα του streaming. Όταν το Netflix προσέφερε για πρώτη φορά την υπηρεσία του για 8 $ το μήνα, εγγράφηκαν εκατομμύρια άνθρωποι. Ήταν η γένεση της εποχής του streaming, με εταιρείες ψυχαγωγίας όπως η Disney να λανσάρουν τα δικά τους προϊόντα απευθείας στον καταναλωτή με πολύ χαμηλό κόστος.

Αυτά ήταν τότε, τώρα έρχονται άλλα.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).