Το Facebook δουλεύει πάνω σε εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας

Ένα χρόνο μετά την αγορά της Oculus, της εταιρείας που αναπτύσσει το γνωστό σετ εικονικής πραγματικότητας Oculus Rift, από το , γίνεται γνωστό ότι ο «βασιλιάς» των κοινωνικών δικτύων αναπτύσσει εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας, που ενδεχομένως να περιλαμβάνουν υλικό παραγόμενο από τους χρήστες- ή και από celebrities.

Facebook oculus-rift

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Re/Code, στη συνδιάσκεψη Code/Media στην Καλιφόρνια, ο chief , Κρις Κοξ, αποκάλυψε ότι ο κολοσσός έχει φιλοδοξίες πάνω στον τομέα της Virtual Reality. «Θέλω να πω, η εικονική πραγματικότητα είναι πολύ cool. Δουλεύουμε πάνω σε εφαρμογές VR» είπε στον Πίτερ Κάφκα, μέλος της συντακτικής ομάδας του Re/Code. «Συνειδητοποιείς, όταν είσαι μέσα, ότι βλέπεις το μέλλον, και ότι θα είναι φοβερό.

Όταν είσαι στο Facebook, απλά στέλνεις αυτά τα μικρά κομμάτια εμπειρίας – μια φωτογραφία, ένα βίντεο, μια σκέψη» είπε ο Κοξ, συμπληρώνοντας ότι με τη VR θα μπορούσε κάποιος να στέλνει μια «πιο πλήρη εικόνα». Σε ερώτηση εάν το ευρύ κοινό θα μπορεί να παράγει υλικό εικονικής πραγματικότητας, ο Κοξ απάντησε θετικά. «Κι εσείς θα το κάνετε. Και η Beyonce θα το κάνει».

Ο ίδιος δεν αποκάλυψε πολλά σχετικά με το πώς οι χρήστες θα παράγουν υλικό ακριβώς, κάτι που προκαλεί ερωτήματα, καθώς κάτι τέτοιο θα απαιτούσε πολλές κάμερες και ιδιαίτερα χρονοβόρα διαδικασία . Επίσης, δεν παρουσίασε κάποιο χρονικό πλαίσιο, πέρα από το να πει ότι κάτι τέτοιο θα καθυστερήσει, καθώς «απέχουμε ακόμα πολύ το να διαθέτουν όλοι τέτοια headsets».

Πηγή: naftemporiki.gr

 

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.087 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).