Εφαρμογές ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων τρίτων στο Twitter

Αν θέλετε να κλειδώσετε τον λογαριασμό σας στο Twitter λογαριασμό σας, μπορείτε νε ενεργοποιήσετε τον SMS έλεγχο δύο παραγόντων (2FA) ή να δημιουργήσετε έναν εφάπαξ κωδικό σύνδεσης.

Από σήμερα όμως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και πρακτικές ταυτότητας από τρίτους όπως το Google Authenticator και το Authy.Twitter

Η εταιρεία φέρεται να έχει προσθέσει για εφαρμογές τρίτων, αλλά δεν το έχει ανακοινώσει ακόμα.

Ας δούμε πως μπορείτε να το ρυθμίσετε το νέο χαρακτηριστικό ασφαλείας:

Εγκαταστήστε μια εφαρμογή ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων όπως το Google Authenticator ή το Authy, και δημιουργήστε τον προσωπικό σας λογαριασμό στο τηλέφωνό σας (απλά ακολουθείστε τις οδηγίες που δίνουν οι εφαρμογές).
Συνδεθείτε με το Τwitter μέσω του browser σας και πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις μέσω του “Λογαριασμός.”.
Ανοίξτε την καρτέλα “Ασφάλεια”, και επιλέξτε το πλαίσιο που λέει «Επαλήθευση σύνδεσης» και πληκτρολογήστε τον κωδικό επαλήθευσης που θα λάβετε μέσω SMS.
Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί με την ένδειξη “Ρύθμιση εφαρμογής κωδικών.”

Θα δείτε τις οδηγίες, μαζί με έναν γραμμωτό κώδικα. Ξεκινήστε την εφαρμογή 2FA στο τηλέφωνό σας και χρησιμοποιήστε τη για να σαρώσετε το bar code.
Ο του Τwitter θα δημιουργηθεί στην 2FA εφαρμογή που επιλέξατε και δείτε μαζί και ένα εξαψήφιο κωδικό. Την επόμενη φορά που θα προσπαθήσετε να συνδεθείτε στο Twitter, θα σας ζητηθεί να εισάγετε τον κωδικό αυτό που αλλάζει κάθε λίγα δευτερόλεπτα.

Η εφαρμογές λειτουργούν ακόμα και αν το τηλέφωνό σας δεν είναι συνδεδεμένο με το Internet.

Αυτό ήταν. Δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε για το αν οι hackers καταφέρουν να βρουν τον κωδικό πρόσβασής σας στο Twitter.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).