Twitter

Twitter: τέρμα το όριο των 140 χαρακτήρων από σήμερα, αλλά…

Το Twitter τελικά χαλάρωσε το όριο των 140 χαρακτήρων με μια κίνηση που μάλλον θα έπρεπε να είχε γίνει χρόνια πριν. Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα με ένα tweet την έκπτωση στο όριο που θα χαροποιήσει αρκετους από τους χρήστες της.

Έτσι από σήμερα, αν και το όριο των 140 χαρακτήρων θα συνεχίζει να υπάρχει δεν θα μετρούν οι χαρακτήρες των links, οι φωτογραφίες, τα videos, τα GIFs, τα polls, και τα quote tweets, κάτι που θα σας δώσει επιπλέον πολύτιμους χαρακτήρες.

twitter
Εικόνα: Mashable

Είναι μια κίνηση που το Twitter θα έπρεπε να είχε κάνει πολύ πριν. Φυσικά, υπάρχουν και αυτοί που ανησυχούν για τις πιθανές επιπτώσεις που μπορεί να έχει μια τέτοια κίνηση από την εταιρεία, καθώς η συντομία των tweets έχει καθορίσει σε μεγάλο βαθμό τον χαρακτήρα του κοινωνικού δικτύου.

https://twitter.com/twitter/status/777915304261193728

Η εταιρεία είχε εξετάσει το ενδεχόμενο αύξησης του ορίου μέχρι και τους 10.000 χαρακτήρες κάποια φορά σύμφωνα με Recode, αλλά η ιδέα απορρίφθηκε. Εν τω μεταξύ, το Verge αναφέρει ότι η εταιρεία δοκιμάζει και άλλους τρόπους για να δώσει περισσότερο χώρο στον τελικό χρήστη:

Η εταιρεία δοκιμάζει επίσης και νέες απαντήσεις που θα παραλείπουν το όνομα του προσώπου στο οποίο απαντάτε από το όριο των χαρακτήρων. Αν απαντήσετε σε πολλά άτομα ταυτόχρονα, το Τwitter θα παραλείπει μόνο το άτομο που έστειλε το αρχικό tweet από την καταμέτρηση των χαρακτήρων.

Τα διευρυμένα tweets κυκλοφορούν ήδη, και αν δεν μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε ακόμα, θα μπορείτε ανά πάσα στιγμή.

Υπομονή, τόσα χρόνια περιμένατε…

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).