Κλείστε τα μάτια σας και φανταστείτε τις διάσημες χρυσές καμάρες των McDonald’s. Τώρα, φανταστείτε σε γκρι. Θα μπορούσε η αλυσίδα burger να είναι η διεθνής επιτυχία που είναι σήμερα;
Το χρώμα κάποιων λογότυπων είναι πιο ισχυρά ακόμα και από ό, τι τα ίδια τα λογότυπα – σκεφτείτε το κόκκινο της Coca-Cola ή το ροζ της Barbie ή τα χρώματα του ουράνιου τόξου της Google.
Το χρώμα μπορεί να γίνει σήμα κατατεθέν κάθε μάρκας. Είτε το λογότυπό σας είναι κόκκινο και έντονο, κίτρινο και χαρούμενο ή μαύρο και μυστηριώδες, τα χρώματα του λένε πάντα κάτι για τον πελάτη. Καθώς θα δημιουργείτε το τέλειο λογότυπο, βεβαιωθείτε ότι θα δώσετε μεγάλη βάση στα χρωματικά μηνύματα που θέλετε να δώσετε.
Δείτε το παρακάτω infographic για να κατανοήσετε τι ακριβώς λένε τα χρώματα του λογοτύπου σας στους πιθανούς σας πελάτες.