Windows 10 2004 το Disk Cleanup χαλάει το boot

Η έκδοση 2004 των , ή το May 2020 Update κυκλοφόρησε πριν από μερικούς μήνες και συνεχίζει να διατίθεται σε περισσότερες συσκευές, καθώς η χρησιμοποιεί μια σταδιακή διάθεση για τον εντοπισμό σφαλμάτων.

Όταν εντοπιστεί ένα πρόβλημα, η διάθεση στα υποσύνολα των συσκευών που θα μπορούσαν να επηρεαστούν από το ίδιο θέμα αναστέλλεται αυτόματα, και η Microsoft υπόσχεται ενημερώσεις.

Ωστόσο, η Microsoft φαίνεται να επιδιόρθωσε πρόσφατα ορισμένα ζητήματα χωρίς την ανάγκη αναβάθμισης. Ένα τέτοιο παράδειγμα αφορά ένα πρόσφατο πρόβλημα που επηρέαζε το εργαλείο Εκκαθάρισης Δίσκου (Disk Cleanup), το οποίο σύμφωνα με τη Microsoft, χάλασε ορισμένες συσκευές σε σημείο να μην μπορούν να εκκινήσουν.Windows 10 May 2020 Update κυκλοφόρησε επίσημα

Η Microsoft δεν αναφέρει πολλά για το όλο θέμα, αλλά επιβεβαιώνει τα εξής:

“Ορισμένες συσκευές ενδέχεται να αποτύχουν κατά την εκκίνηση εάν η Εκκαθάριση Δίσκου τρέξει μετά την εγκατάσταση της ενημερωμένης έκδοσης 19041.21 των Windows.”

Έτσι τεχνικά, μετά την εγκατάσταση του Windows 10 May 2020 Update στο build 19041.21, η Εκκαθάριση Δίσκου (Disk Cleanup) μπορεί να προκαλέσει φθορές στο boot της συσκευής. Υπάρχει πιθανότητα η Εκκαθάριση Δίσκου να αφαιρεί ορισμένα κρίσιμα αρχεία του συστήματος, αλλά δεν έχουμε ακόμα κάποια επίσημη επιβεβαίωση από τη Microsoft.

  Windows 10 KB5016616 βελτιώσεις + ασφάλεια

Για την επίλυση του προβλήματος, η Microsoft προσφέρει ένα ειδικό εργαλείο αντιμετώπισης προβλημάτων για την Εκκαθάριση Δίσκου που έχει ενεργοποιηθεί σε συσκευές Windows 10 και ξεκινά αυτόματα. Αυτό που κάνει αυτό το εργαλείο αντιμετώπισης προβλημάτων είναι ότι απενεργοποιεί απλά την αυτόματη εκκίνηση της εφαρμογής Εκκαθάρισης Δίσκου, πιθανώς για να αποτρέψει την αφαίρεση κάποιων αρχείων που χρειάζονται.

“Το εργαλείο αντιμετώπισης προβλημάτων απενεργοποιεί προσωρινά την αυτόματη εκτέλεση της Εκκαθάρισης Δίσκου έως ότου οι συσκευές εγκαταστήσουν την ενημέρωση των Windows 19041.84”, αναφέρει η Microsoft.

Το εργαλείο αντιμετώπισης προβλημάτων δεν μπορεί να ξεκινήσει χειροκίνητα και θα τρέξει αυτόματα μόνο εάν το προαναφερθέν πρόβλημα επηρεάζει τη συσκευή σας.

Για να δείτε αν το εργαλείο αντιμετώπισης προβλημάτων επιδιόρθωσε το πρόβλημα στη συσκευή σας, ακολουθήστε την διαδρομή:

Ρυθμίσεις> Ενημέρωση & > Αντιμετώπιση προβλημάτων> Προβολή ιστορικού αντιμετώπισης προβλημάτων

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).