Η Microsoft προειδοποιεί τους διαχειριστές συστημάτων ότι ένα πρόβλημα αντιγραφής, αποθήκευσης και επισύναψης αρχείων επηρεάζει τις εφαρμογές στα Windows 11 και 10. Ευτυχώς, η Εξερεύνηση αρχείων δεν επηρεάζεται.
Η Microsoft αναφέρει επίσης ότι επηρεάζονται οι εφαρμογές 32-bit που χρησιμοποιούν το CopyFile API. Αυτό το API βοηθά ουσιαστικά στην αντιγραφή ενός νέου αρχείου σε ένα υπάρχον αρχείο και παρακολουθεί την πρόοδο. Έτσι με αυτή τη λειτουργία κατεστραμμένη αυτή τη στιγμή, η αντιγραφή και η αποθήκευση έχουν γίνει πολύ μεγάλο πρόβλημα για τις επηρεαζόμενες εφαρμογές.
Η Microsoft πρόσθεσε επίσης ότι οι εκδόσεις 32-bit των εφαρμογών του Office, όπως το Word και το Excel, επηρεάζονται επίσης και ότι οι χρήστες ενδέχεται να δουν το σφάλμα “Το έγγραφο δεν αποθηκεύτηκε”. Η Microsoft εξηγεί το ζήτημα λεπτομερώς στη σελίδα υποστήριξης των Windows.
Υπάρχει ένα θετικό όμως. Η Microsoft λέει ότι το πρόβλημα είναι περιοδικό, πράγμα που σημαίνει ότι με την επανάληψη της ίδιας ενέργειας θα μπορούσε πιθανότατα να λυθεί.
Η εταιρεία αναφέρει σαν πιθανή λύση:
Λύση: Για να μετριαστεί το πρόβλημα, μπορείτε να προσπαθήσετε να αποθηκεύσετε ή να αντιγράψετε ξανά το αρχείο. Δεδομένου ότι το ζήτημα είναι διακοπτόμενο, είναι πιθανό να πετύχει σε μια επόμενη προσπάθεια.
Ωστόσο, η παραπάνω λύση είναι μόνο για Windows 11 22H2. Για άλλες εκδόσεις των Windows 11 και Windows 10, η Microsoft συνιστά να κάνετε μια επαναφορά γνωστού ζητήματος (KIR από το known issue rollback):
Λύση: Για να μετριαστεί το πρόβλημα, μπορείτε να προσπαθήσετε να αποθηκεύσετε ή να αντιγράψετε ξανά το αρχείο. Δεδομένου ότι το ζήτημα είναι διακοπτόμενο, είναι πιθανό να πετύχει σε μια επόμενη προσπάθεια. Σημαντικό: Εάν η παρακάτω λύση δεν επιλύσει προβλήματα διακοπτόμενης αποθήκευσης ή αντιγραφής στο περιβάλλον σας, τότε ενδέχεται να αντιμετωπίζετε ένα διαφορετικό πρόβλημα με παρόμοια συμπτώματα.
Επίλυση: Αυτό το ζήτημα επιλύεται χρησιμοποιώντας την επαναφορά γνωστού ζητήματος (KIR). Οι συσκευές που διαχειρίζονται από επιχειρήσεις που έχουν εγκαταστήσει κάποια ενημέρωση που επηρεάζει και έχουν αυτό το ζήτημα μπορούν να το επιλύσουν εγκαθιστώντας και διαμορφώνοντας μια ειδική πολιτική ομάδας.
Η ειδική Πολιτική ομάδας βρίσκεται στο
Computer Configuration > Administrative Templates.
Group Policy downloads with Group Policy name:
Download for Windows 11, version 21H2 – KB5023774 230222_032017 Known Issue Rollback
Download for Windows 10, version 22H2; Windows 10, version 21H2 – KB5023773 230222_032013 Known Issue Rollback
Σημαντικό: Θα χρειαστεί να εγκαταστήσετε και να ρυθμίσετε τις παραμέτρους της Πολιτικής ομάδας για την έκδοση των Windows που διαθέτετε για να επιλύσετε αυτό το ζήτημα.
Να αναφέρουμε ότι Microsoft έλυσε πρόσφατα ένα πρόβλημα αντιγραφής αρχείου SMB στα Windows 11 21H2 με την ενημέρωση προεπισκόπησης KB5026436.