Windows Phone: Ταχύτερα αναπτυσσόμενο στον κόσμο

Η Kantar υποστηρίζει ότι πλέον το Phone κερδίζει πρώην χρήστες της πλατφόρμας Symbian και έχει αρχίσει να κερδίζει και πρώην low-end χρήστες του λειτουργικού Android.

windows-phone

Πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία περιλαμβάνει η τελευταία αναφορά, με τίτλο «Mobile Trends that Matter Tomorrow», της εταιρείας Kantar Worldpanel.

Σύμφωνα με την Kantar η Samsung δείχνει να διατηρεί τα πρωτεία στην αγορά , αλλά αντιμετωπίζοντας αρκετές δυσκολίες. Ενδεικτική είναι η μείωση του μεριδίου αγοράς για το τελευταίο τρίμηνο του 2013, από 43,4% στο 41,3%, σε σχέση με το ίδιο χρονικό του 2012. Πλέον, η κορεατική εταιρεία δέχεται πιέσεις από νέες, τοπικές , όπως οι Xiaomi, Coolpad και Huawei στην Κίνα.

Αντίθετα, σε αγορές όπως της Λατινικής Αμερικής ο έντονος ανταγωνισμός έρχεται από πιο παραδοσιακές δυνάμεις που ανακάμπτουν, όπως η LG και η Motorola. Οι της Kantar θέλουν τη Samsung να διατηρεί την πρώτη θέση, αλλά η συνεχής πίεση από τον ανταγωνισμό αναμένεται να την οδηγήσει σε σημαντική απώλεια μεριδίων αγοράς.

Αντίθετα, η Kantar χαρακτηρίζει το , ως το «ταχύτερα αναπτυσσόμενο στον κόσμο». Σύμφωνα με την αναφορά, τα πράγματα για το λειτουργικό σύστημα της Microsoft ξεκίνησαν να αλλάζουν όταν τον περασμένο χρόνο λανσαρίστηκαν τα Nokia Lumia 520 και Lumia 620, τα οποία στόχευαν στο χαμηλό προς μεσαίο κομμάτι της αγοράς (σε ότι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά), καθώς επίσης και στους καταναλωτές που αγοράζουν για πρώτη φορά smartphone.

Η Kantar υποστηρίζει ότι πλέον το Windows Phone κερδίζει πρώην χρήστες της πλατφόρμας Symbian και έχει αρχίσει να κερδίζει και πρώην low-end χρήστες του λειτουργικού Android. Παράλληλα, όλο αυτό το, χαμηλών απαιτήσεων, κοινό αποτελεί και εν δυνάμει αγοραστικό κοινό για τα πιο high-end μοντέλα των Microsoft και Nokia, όταν αυτοί οι καταναλωτές προχωρήσουν σε αναβάθμιση της συσκευής τους.

Ωστόσο, μεγάλο ενδιαφέρον κρύβεται και σε ορισμένα στατιστικά στοιχεία που καταγράφει η αναφορά της Kantar.  Μόνο το 41% των αγοραστών smartphone παραμένουν πιστοί σε μία ορισμένη φίρμα, αντίθετα το 68% παραμένει πιστό στο λειτουργικό του σύστημα. Επιπλέον καταγράφεται μια τάση, όπου οι καταναλωτές που αλλάζουν smartphone συνήθως αποκτούν μία νέα συσκευή με μεγαλύτερη οθόνη.

Αντίθετα, στην Ευρώπη αυτή η τάση δείχνει σημεία κάμψης. Πιο συγκεκριμένα, σχεδόν οι μισοί Ευρωπαίοι, κάτοχοι συσκευών phablet, προτίμησαν να αγοράσουν μία νέα συσκευή με μικρότερη διαγώνιο οθόνης. Η Kantar υποστηρίζει ότι η κυκλοφορία συσκευών όπως το S4 και το LG G2, με οθόνες κοντά στις 5 ίντσες και μικρά περιθώρια, επέτρεψαν τη συγκεκριμένη μετάπτωση.

Περνώντας στην «αιώνια» μάχη των λειτουργικών η έρευνα υποστηρίζει ότι το Android κυριαρχεί στις 12 κυριότερες αγορές κατέχοντας μερίδιο της τάξης του 70%, σε αντίθεση με το iOS που βρίσκεται στη δεύτερη θέση με μερίδιο 22%. Ωστόσο, στα ποιοτικά στοιχεία της έρευνας, το iOS έχει πιο «πιστούς» χρήστες από το Android (84% έναντι 78%). Επίσης, οι κάτοχοι συσκευής της Apple δαπανούν 72 δολάρια μηνιαίως, για τον του κινητού τους, έναντι 69 δολαρίων, που δαπανούν οι χρήστες συσκευών Android.

Πηγή: naftemporiki.gr

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

κάθε δημοσίευση, άμεσα στο inbox σας

Προστεθείτε στους 2.100 εγγεγραμμένους.

Written by Δημήτρης

O Δημήτρης μισεί τις Δευτέρες.....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).