Xiaomi πέρασε την Samsung σε πωλήσεις στην Ευρώπη

Οι πωλήσεις τηλεφώνων εξακολουθούν κινούνται πολύ δυναμικά σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που κυκλοφόρησε η Strategy Analytics για το δεύτερο τρίμηνο του έτους.

Εκτός από τις πωλήσεις της Samsung, καθώς οι αποστολές τηλεφώνων της ς από την Νότια Κορέα μειώθηκαν τουλάχιστον κατά 7 τοις εκατό, ή 12 εκατομμύρια μονάδες. Η Samsung ελέγχει επί του παρόντος μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς σε ποσοστό 24 %.

Όμως τα νέα δεν είναι ότι οι πωλήσεις της Samsung μειώθηκαν. Ίσα ίσα που η εταιρεία έχασε την ηγετική της θέση και μάλιστα όχι από την Apple.

Η Strategy Analytics αναφέρει ότι η κατάφερε να πουλήσει 12,7 εκατομμύρια τηλέφωνα στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αρκετά για να γίνει η κορυφαία εταιρεία στην ήπειρο για πρώτη φορά στην ιστορία.

Η Xiaomi έχει σήμερα ένα μερίδιο αγοράς που φτάνει το 25,3 % στην Ευρώπη.

Η Apple είναι τρίτη στα charts με αφού κατάφερε να διαθέσει 9,6 εκατομμύρια μονάδες που το δεύτερο τρίμηνο και το μερίδιο αγοράς φτάνει το 19,2 %. Όμως τα παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων 15,7% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Η Strategy Analytics αναφέρει:

Η Samsung διατήρησε την πρώτη θέση αλλά έχασε το ετήσιο μερίδιο αγοράς. Η Xiaomi μπήκε για πρώτη φορά στη λίστα των δύο πρώτων, επωφελούμενη από την απόσυρση της και της LG. Η Apple κατέλαβε την τρίτη θέση, ακολουθούμενη από τα OPPO και vivo. Η Transsion, η Realme, η -Motorola, η Honor και η Huawei βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα της λίστας για αυτό το τρίμηνο.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















giorgos

Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).