Xiaomi πέρασε την Samsung σε πωλήσεις στην Ευρώπη

Οι πωλήσεις τηλεφώνων εξακολουθούν κινούνται πολύ δυναμικά σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που κυκλοφόρησε η Strategy Analytics για το δεύτερο τρίμηνο του έτους.

Εκτός από τις πωλήσεις της Samsung, καθώς οι αποστολές τηλεφώνων της εταιρείας από την Νότια Κορέα μειώθηκαν τουλάχιστον κατά 7 τοις εκατό, ή 12 εκατομμύρια μονάδες. Η Samsung ελέγχει επί του παρόντος μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς σε ποσοστό 24 %.xiaomi,iguru,iguru.gr

Όμως τα νέα δεν είναι ότι οι πωλήσεις της Samsung μειώθηκαν. Ίσα ίσα που η εταιρεία έχασε την ηγετική της θέση και μάλιστα όχι από την Apple.

Η Strategy Analytics αναφέρει ότι η Xiaomi κατάφερε να πουλήσει 12,7 εκατομμύρια τηλέφωνα στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αρκετά για να γίνει η κορυφαία εταιρεία στην ήπειρο για πρώτη φορά στην ιστορία.

Η Xiaomi έχει σήμερα ένα μερίδιο αγοράς που φτάνει το 25,3 % στην Ευρώπη.

Η Apple είναι τρίτη στα charts με αφού κατάφερε να διαθέσει 9,6 εκατομμύρια μονάδες που το δεύτερο τρίμηνο και το μερίδιο αγοράς φτάνει το 19,2 %. Όμως τα iPhone παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων 15,7% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Η Strategy Analytics αναφέρει:

Η Samsung διατήρησε την πρώτη θέση αλλά έχασε το ετήσιο μερίδιο αγοράς. Η Xiaomi μπήκε για πρώτη φορά στη λίστα των δύο πρώτων, επωφελούμενη από την απόσυρση της Huawei και της LG. Η Apple κατέλαβε την τρίτη θέση, ακολουθούμενη από τα OPPO και vivo. Η Transsion, η Realme, η Lenovo-Motorola, η Honor και η Huawei βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα της λίστας για αυτό το τρίμηνο.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greeceggns

Get the best viral stories straight into your inbox!















Written by giorgos

Ο Γιώργος ακόμα αναρωτιέται τι κάνει εδώ....

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το μήνυμα σας δεν θα δημοσιευτεί εάν:
1. Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, προσβλητικά ή ανάρμοστα σχόλια.
2. Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους.
3. Παρενοχλεί την ιδιωτική ζωή και τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα άλλων χρηστών.
4. Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
5. Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).